Helt andet forhold til babyen efter nakkefoldsscanningen :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

390 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. januar 2011

anjamichell@gmail.com

Altså det var da en helt vild oplevelse at se sit lille barn på skærmen idag!! Hvor er det bare smukt...

Aj jeg har det lidt anderledes med det nu... Jeg glæder mig på en helt anden måde nu man ved at der er liv i den :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

Moar2011

lige præcis. for mig gik det mere  op for mig, og fik en hel anden følels, hvis man kan sige det sådan

Anmeld

6. januar 2011

Ellim

Hvor skønt - det kan jeg godt forstille mig, at det er HELT særligt!

Anmeld

7. januar 2011

heisamig

Ihhh jeg glæder mig også helt vildt. Vi skal til nakkefoldsscanning på mandag - og gud hvor jeg dog håber, at der er et lille myr derinde....

Anmeld

7. januar 2011

MetteMe

Anjamichell skriver:

Altså det var da en helt vild oplevelse at se sit lille barn på skærmen idag!! Hvor er det bare smukt...

Aj jeg har det lidt anderledes med det nu... Jeg glæder mig på en helt anden måde nu man ved at der er liv i den :-)

Vi var til tryghedsskanning igår og har det på præcis samme måde som du beskriver

Det er virkelig en fed følelse at få graviditeten bekræftet visuelt (så at sige..)

Vores lille myr tumlede rundt under hele skanningen, det var ret så fantastisk

Anmeld

7. januar 2011

Tinehh

Anjamichell skriver:

Vidunderligt! Havde det selv præcis på samme måde ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.