Babyklister sent i graviditeten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

681 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. januar 2011

Smilendesussi

Jeg har brugt babyklister i starten af min graviditet og efterlyser nu nogen, der har brugt det sent i graviditeten?

Jeg er i uge 26 nu og vil høre om de, der har brugt det i starten af en graviditet også har taget det i slutningen af graviditeten?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

marloutti

Smilendesussi skriver:

Jeg har brugt babyklister i starten af min graviditet og efterlyser nu nogen, der har brugt det sent i graviditeten?

Jeg er i uge 26 nu og vil høre om de, der har brugt det i starten af en graviditet også har taget det i slutningen af graviditeten?

Hmm... Hvad er babyklister?

Anmeld

7. januar 2011

Smilendesussi

Det er et naturprodukt, som siges, at kunne hjælpe kroppen til at holde på barnet. Jeg havde to MA i marts og juli, og forsøgte det derfor med min næste graviditet og der nu i uge 26. Så for mig har det virket og givet mig en ro

Anmeld

7. januar 2011

tinasmor

Det er vist ikke helt dokumenteret at det skulle virke. Jeg har aldrig hørt, f.eks fertilitetslæger anbefale det, selv ved flere MA.

Har du haft dine Missed abortions sent i din graviditet siden du ønsker at tage det nu. Heldigvis er de fleste MAér jo før 14 uge. Hvis det er før uge 14 ville jeg helt sikkert føle mig mere sikker nu hvis jeg var dig (har selv haft to) Nu er du jo så langt henne. Og de anbefaler jo netop at man er meget påpasselig hvad man indtager (både af medicin men også af naturmedicin) da man ikke kender bivikningerne af det ufødte barn.

Anmeld

8. januar 2011

Smilendesussi

Jeg kan selvfølgelig heller ikke sige om det lige var det, der virkede 3. gang. Men det gav mig helt sikkert en anden ro, som jeg virkelig behøvede. Mine MA var i hhv. uge 8 og 4-6.

Grunden til jeg efterspørger erfaring med at bruge det sent i graviditeten er, at jeg mener, at have læst noget om, hvis der var risiko for for tidlig fødsel, kunne man bruge det. Men det ved jeg jo slet ikke om der er - derfor kunne jeg godt høre andres erfaringer. Men det lader ikke til at der er nogen herinde, der har brugt det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.