Ja som overskriften lyder så er jeg i dag, 16+0 henne idag syntes tiden går hurtig denne gang og maven vokser hurtig og er blevet ret stor efterhånden, og den lille er en MEGET aktiv lille en der plasker rundt mærkede den første gang da jeg var 9+1 henne også igen en uge efter og lidt før jul begyndte jeg at mærke den hverdag det er super dejligt og kærsten har osse mærket den lille en aften hvor vi lå og puttede og skulle sove der sparkede den lige op i hånden på sin far, så det var dejligt, jeg har desværre lidt rigtig meget af opkastninger og hovedepine hele min graviditet så har haft tabt mig men nu har jeg så taget det på igen men fra min første læge besøg vægt og til nu har jeg kun taget 600 g på så det er flot. jeg har desværre den sidste uge fået rigtig mange ligament smerter og bækkenløsning så her igår og idag har jeg dårlig nok kunne gå for bare smerter der er så slemme at jeg næsten folder sammen når jeg går, så nu har jeg ik været på job4 dage denne uge så skal ringe til lægen og høre om evt, en sygemelding på evt 14 dage til at starte med. jeg ville bare lige skrive lidt om hvordan det går med mig og maven indtil vider..
Valdemar er begyndt at forstå der er en baby inden i maven og er begyndt at snakke og møssen maven såå sødt, men han er osse rigtig strid i øjeblikket tror han afstraffer mig for det er KUN hans far der dur og lige så snart jeg nærmer mig dem slår,bider og sparker han mig. og råber gå væk, ryk dig mor. men når vi er alene er der lidt mere ro over det ud over jeg ik må skifte ham så han sparker mig i maven har bare rigtig mange ture med ham og hans temperman lige pt, det såre mig bare rigtig meget da jeg føler han er sur el ligne over for mig, kender i det???
håber i kom godt ind i det nye år det gjorde vi.. tak fordi i læste med...
knus Gitte 16+0
Anmeld