Undskyld jeg blærer mig igen :-S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

499 visninger
8 svar
0 synes godt om
6. januar 2011

TbCp

Jeg er bare så SKIDE stolt af mig selv!!!

Jeg har gået så længe og bare blevet tykkere og tykkere, været rigtig ked af det, og hver gang jeg har set en slank pige tænkt "sådan vil jeg OGSÅ se ud... jeg vil også kunne gå i stramme bluser uden at maven stritter ud osv osv"...

Og jeg bliver bare så glad nu når jeg ser mig selv i spejlet og kan se at træningen virker!
Jeg har tabt 3,2kg nu og musklerne kan efterhånden anes, maven er blevet meget mindre!

Så jeg er SGU STOLT af mig selv!!!

Jeg ville rigtig gerne tabe omkring 7 kg mere, men så længe jeg bare kan se at jeg bliver strammet op så gør vægten ikke det store.
Jeg drømmer om små stramme sommerkjoler og bikini til sommer

Hvad jeg så skal gøre ved de mørke-"jeg er mor"-rander under øjnene må jeg jo så tage senere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

msax

SEJT tina... det er så fedt når man kan se at ens sved ikke har været til for ingenting.

Jeg er også begyndt at løbe, og man hvor er det hårdt. Jeg glæder mig vildt til jeg kan se det lidt på sidebenene og topmaven forhåbentlig svinder lidt ind.

Men hvis du finder en løsning på det med rander under øjnene så vil jeg gerne have et fif. For Malte sover stadig MAX 3 timer ad gangen og det er sku ved at være lidt hårdt...

SMIL fra mette der tager hatten af for det gode arbejde

Anmeld

6. januar 2011

TbCp

msax skriver:

SEJT tina... det er så fedt når man kan se at ens sved ikke har været til for ingenting.

Jeg er også begyndt at løbe, og man hvor er det hårdt. Jeg glæder mig vildt til jeg kan se det lidt på sidebenene og topmaven forhåbentlig svinder lidt ind.

Men hvis du finder en løsning på det med rander under øjnene så vil jeg gerne have et fif. For Malte sover stadig MAX 3 timer ad gangen og det er sku ved at være lidt hårdt...

SMIL fra mette der tager hatten af for det gode arbejde

Og når man kan se der sker noget får man jo også lyst til at give den en ekstra skalle
Og fedt at du også er kommet igang.

Randerne er der måske bare kronisk når man er blevet mor

Anmeld

7. januar 2011

ChatH

TbCp skriver:

Jeg har gået så længe og bare blevet tykkere og tykkere, været rigtig ked af det, og hver gang jeg har set en slank pige tænkt "sådan vil jeg OGSÅ se ud... jeg vil også kunne gå i stramme bluser uden at maven stritter ud osv osv"...

Og jeg bliver bare så glad nu når jeg ser mig selv i spejlet og kan se at træningen virker!
Jeg har tabt 3,2kg nu og musklerne kan efterhånden anes, maven er blevet meget mindre!

Jeg ville rigtig gerne tabe omkring 7 kg mere, men så længe jeg bare kan se at jeg bliver strammet op så gør vægten ikke det store.

Hvad jeg så skal gøre ved de mørke-"jeg er mor"-rander under øjnene må jeg jo så tage senere

HVor er du sej!!!  har nøjagtig de amme håb for sommeren som du har, så mon ikke vi nok skal klare det?

ja de der rander er jeg desværre også i besiddelse af, i reklamerne reklamerer de for sådan en collagen rulle, måske man skulle prøve

Anmeld

7. januar 2011

TbCp

Chatarina skriver:

HVor er du sej!!!  har nøjagtig de amme håb for sommeren som du har, så mon ikke vi nok skal klare det?

ja de der rander er jeg desværre også i besiddelse af, i reklamerne reklamerer de for sådan en collagen rulle, måske man skulle prøve

Ja selvfølgelig når vi det mål

Vi skal da flashe "6-packs" på stranden

Anmeld

7. januar 2011

ChatH

TbCp skriver:

Ja selvfølgelig når vi det mål

Vi skal da flashe "6-packs" på stranden

tror nu aldrig min mave blive en 6 pack den er sku blevet for slap af alle de unger

Anmeld

7. januar 2011

lion

Hvor er du bare sej Tina.

Godt klaret

Anmeld

7. januar 2011

Karo

Når man har noget at blærer sig over så er det helt iorden. Og du har da helt sikket en god grund til blær.

Hvor er det bare flot Tina 3,2 kg.........................ville ønske det var mig

Anmeld

7. januar 2011

MORJESPERSEN

TbCp skriver:

Det er bare flot!!!!!!! Kan godt forstå du er stolt..... man får også motivation når man ser det går den rette vej. Her hjemme har jeg tabt mig 1½ kg på 14dage, så her går det langsom men lidt har også ret...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.