Mcqueen kage....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2011

susser83

Tusind tak allesammen. Kollegaen blev rigtig glad, så nu er jeg spændt på at høre hvad hendes søn siger til den.

Knus Sus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2011

susser83

twinboys skriver:

gerne opskrift til flødecreme og chokoladecreme tak....

Flødecreme er bare creme og flødeskum der er blandet sammen i forholdene 1:1.

Der skulle faktisk have været tobleronecreme i, men da jeg skulle lave kunne jeg ikke finde tobleronen og jeg ved jeg har købt det, så enten er det en eller anden der har spist det eller også????? jeg fatter det ikke. Nå men klokken klokken var over otte så det eneste jeg lige havde var overtrækschokolade som jeg smeltede og så blandede sammen med flødeskum.....mums.

Knus Sus

Anmeld

7. januar 2011

Cris

susser83 skriver:

Flødecreme er bare creme og flødeskum der er blandet sammen i forholdene 1:1.

Der skulle faktisk have været tobleronecreme i, men da jeg skulle lave kunne jeg ikke finde tobleronen og jeg ved jeg har købt det, så enten er det en eller anden der har spist det eller også????? jeg fatter det ikke. Nå men klokken klokken var over otte så det eneste jeg lige havde var overtrækschokolade som jeg smeltede og så blandede sammen med flødeskum.....mums.

Knus Sus

Men hvad med bilen??? Hvordan har du lavet den? Jeg er en kæmpe kage-ignorant, så derfor spørger jeg måske om noget, som skulle være meget logisk for andre!     Men sådan en kage kunne jeg tænke mig at lave

Anmeld

7. januar 2011

susser83

Cris skriver:

Men hvad med bilen??? Hvordan har du lavet den? Jeg er en kæmpe kage-ignorant, så derfor spørger jeg måske om noget, som skulle være meget logisk for andre!     Men sådan en kage kunne jeg tænke mig at lave

Det er chokoladekage bagt i rugbrødsform, derefter skåret til og "limet" sammen med smørcreme.

Knus Sus

Anmeld

7. januar 2011

Cris

susser83 skriver:

Det er chokoladekage bagt i rugbrødsform, derefter skåret til og "limet" sammen med smørcreme.

Knus Sus

Hold det op! Det ved jeg ikke, om jeg kan sådan en fin kunst!!!!

Anmeld

7. januar 2011

Cris

susser83 skriver:

Knus Sus

Sorry jeg spørger så dumt    Men hvad med de der hvide striper og bilens vinduer og lyserne og alle de hvide ting? Hvordan har du lavet dem???

Anmeld

7. januar 2011

susser83

Cris skriver:

Hold det op! Det ved jeg ikke, om jeg kan sådan en fin kunst!!!!

Det troede jeg heller ikke jeg kunne finde ud af. Det tog lidt tid at skære det til men det hjalp en hel del at have et billede af mcqueen til at kigge på.

Anmeld

7. januar 2011

susser83

Cris skriver:

Sorry jeg spørger så dumt    Men hvad med de der hvide striper og bilens vinduer og lyserne og alle de hvide ting? Hvordan har du lavet dem???

Det er mmf jeg har skåret til.

Anmeld

7. januar 2011

Cris

susser83 skriver:

Det er mmf jeg har skåret til.

Og hvad er det mmf for noget? Jeg spurgte faktisk herinde i en ny tråd for jeg var så nysgerrige, og der var ikke nogle der har svaret    Der sker nogle gange. Så jeg har bare glemt om det...

Anmeld

8. januar 2011

susser83

Cris skriver:

Og hvad er det mmf for noget? Jeg spurgte faktisk herinde i en ny tråd for jeg var så nysgerrige, og der var ikke nogle der har svaret    Der sker nogle gange. Så jeg har bare glemt om det...

Mmf er skumfiduser der er smeltet og rørt sammen med flormelis, du kan finde opskriften inde på kageklubben i opskrifter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.