Nogle der har et hoppedyr til salg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.745 visninger
11 svar
0 synes godt om
6. januar 2011

Isabeau2206

Hej!

Min datters dagpleje har et hoppedyr, som vist på billedet, og hun er HELT VILD med den!

Men når jeg søger på internettet koster de både 300 kr. og 400 kr. Er der ikke en herinde som har en billig til salg? Betaler selvfølgelig portoen med mindre, jeg selv kan hente den. Jeg bor i Sæby ved Frederikshavn.

Vh. Diana

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

Joan ( Smallie )

Jeg har en i grøn du må købe for 100 kr den er næsten ikke brugt for min datter er ikke vild med den.

Anmeld

6. januar 2011

L.J.L

Isabeau2206 skriver:

Hej!

Min datters dagpleje har et hoppedyr, som vist på billedet, og hun er HELT VILD med den!

Men når jeg søger på internettet koster de både 300 kr. og 400 kr. Er der ikke en herinde som har en billig til salg? Betaler selvfølgelig portoen med mindre, jeg selv kan hente den. Jeg bor i Sæby ved Frederikshavn.

Vh. Diana

ej hvor ærgerligt! Jeg har lige smidt Lauritz's ud, da han ikke gad den, og jeg gad ikke have den stående! Ellers kunne du have fået den Håber du finder en anden

Anmeld

6. januar 2011

frk Jensen

Jeg gav vist 100 kr for min søns hoppekræ i føtex.. Så de findes billige..

Anmeld

6. januar 2011

ønskebørn74

Isabeau2206 skriver:

Hej!

Vh. Diana

http://www.express-gaver.dk/hoppedyr-p-88.html?gclid=CKiOhvybpqYCFVc03godKkdlow

Anmeld

6. januar 2011

Lone Jakobsen

de har dem i fakta lige nu. kan dog ikke huske prisen

Anmeld

6. januar 2011

Mimic

har en magen til i rød til salg for 150 kr

Anmeld

6. januar 2011

twinboys

Sælger min ægte rody til 100kr +porto

Anmeld

6. januar 2011

Vidunderligeunger

du kan FÅ min i rød, hvis du bare lige vil betale porto og indpakningsomkostninger på en 20-30 kroner

Anmeld

7. januar 2011

Isabeau2206

BlyViol skriver:

du kan FÅ min i rød, hvis du bare lige vil betale porto og indpakningsomkostninger på en 20-30 kroner

Kanon! Må jeg spørge; er der øre på? Har nemlig set nogle uden ører og tænker "hvor skal ungerne holde ved henne?"

Sender lige lige en privat besked med min adresse, så kan du sende nogle bankoplysninger. Kan overføre idag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.