baby84 skriver:
Hej piger
så var jeg til scanning efter 9 dage på gonal f. Der var vist 4-5 ægblærer i hver side. I den ene side var de mellem 12-15 mm og i den anden mellem 15-17mm.
Jeg fik at vide at jeg skulle tage gonal f to dage mere og så scannes igen lørdag. de regner med at tage dem ud mandag og lægge op onsdag. Kan slet ikke vente 
Ved i hvor mange æg man normalt tager ud af hver ægblærer og om 9-10 ægblærer er lidt eller meget? Er der et æg i hver?
Og så spurgte de om jeg havde husket at skifte til en ny næsespray fordi der kun er 60 pust i en synellespray. Det havde jeg ikk tænkt på fordi der stadig kom noget ud af den. Hmm.. det betyder så at jeg de sidse 4 dage ikke har fået nok.. Håber bare ikke at min ÆL kommer af sig selv. det ville ikke være til at bære.
Andre der har prøvet dette??
Tror ikke man kan sige noget om hvad der er normalt at tage ud. Det komme helt an på hvor mange æg man laver. Jeg er fx ikke den store producent af æg, så jeg fik taget 3 æg ud, sidste gang fik jeg dog 8 ud, men de havde kun forventet 5, da der kun var 5 ægblærer.
Men i to af dem fandt i to æg og en var der så ingen i. Så der kan godt være mere end et æg i hver.
Så jeg synes 9-10 stk. er mange.
Kender ikke noget til det med næsesprayen, har ikke været i samme hormonkur som dig.

for at alt ser fint ud på lørdag
Anmeld