Alle os der vil tabe lidt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

404 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. januar 2011

sarahb

Skal vi ikke lave en tråd med vores opskrifter vi bruger her i tiden hvor vi gerne vil smide lidt overflødige kilo.
Lækre og nogenlunde hvis ikke helt sunde opskrifter..

Så kan vi få lidt inspiration til maden som man så ofte kan gå helt død i.

I dag lavede jeg fx. kyllinge deller med revet gulerod, vilde ris med kogt brokoli og hvidløg svitset sammen på panden og en gulerods tzaziki.. Mums det var lækkert...
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

JustAnotherName

sarahb skriver:

Skal vi ikke lave en tråd med vores opskrifter vi bruger her i tiden hvor vi gerne vil smide lidt overflødige kilo.

I dag lavede jeg fx. kyllinge deller med revet gulerod, vilde ris med kogt brokoli og hvidløg svitset sammen på panden og en gulerods tzaziki.. Mums det var lækkert...

Uhmm, dét lyder virkelig lækkert !!!

Anmeld

7. januar 2011

MORJESPERSEN

sarahb skriver:

Det ser bare vildt lækket ud, bliver helt sulten.... syndes det er en god ide med opskrifeter, for mange gange så man lige og manlger lidt godt inspertion til lækkert sundt mad

Anmeld

8. januar 2011

mama09

sarahb skriver:

mums - glæder mig til at taste det en dag - isallah

er ikke så god til det med at lave mad - eller gider ikke.. så for det meste er det gemalen, skal nok ta billeder af det, for han laver fantastisk mad......

Anmeld

8. januar 2011

sarahb

Trinehw skriver:

mums - glæder mig til at taste det en dag - isallah

er ikke så god til det med at lave mad - eller gider ikke.. så for det meste er det gemalen, skal nok ta billeder af det, for han laver fantastisk mad......

Det laver jeg til dig en dag...
Hvor fedt han kan lave mad, her er det mig og jeg hader det også... Hvis vi ikk havde børn osv så gad jeg sgu heller ikk...
I dag lavede jeg butterdej med rejer og dild creme,baby salat og tomat. Og så bånd pasta til med en lime sovs... Mmmmmmmmm det var godt ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.