Lidt brunligt blod i uge 30??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.084 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. januar 2011

Anonym trådstarter

Hej

Jeg har lige set at der er lidt brunligt blod/udflåd i mine trusser. Det er meget lidt så ved ikke om jeg bør være bekymret? 
Skal til jordmoder imorgen så overvejer lidt om jeg bare skal sige det til hende der..  Men kan være jeg skal ringe ind til sygehuset og høre i aften alligevel..              
Ved i hvad det kan være? er der nogle af jer der har oplevet det?
Jeg er gravid i 30 uge..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hej

Jeg har lige set at der er lidt brunligt blod/udflåd i mine trusser. Det er meget lidt så ved ikke om jeg bør være bekymret? 
Skal til jordmoder imorgen så overvejer lidt om jeg bare skal sige det til hende der..  Men kan være jeg skal ringe ind til sygehuset og høre i aften alligevel..              
Jeg er gravid i 30 uge..

Du kan have bristet et lille blodkar..det kan ske pga belastning af livmodermunden, men hvis der ellers ikke er noget, så se tiden an til i morgen og få en snak med din JM.
Men er du urolig, sker der jo intet ved at ringe til FG og spørge dem, så kan du også få ro i sindet.

Kærligst
Sussie

Anmeld

6. januar 2011

jannebjerre

Anonym skriver:

Hej

Jeg er gravid i 30 uge..

Nej det havde jeg også...

Det bekymrede ikke mig, da det kan være små blokar der springer, fordi det hele er sådan strukket ud..

Anmeld

6. januar 2011

Anonym trådstarter

okay.. tror jeg lige vil se tiden an.. tænkte også på det kunne være blodkar, men læste også om tegnblødning.. men det er jo alt for tidligt..  Har ikke ondt nogen steder, kun lidt i lænden, men har også gået langt idag. Har nemlig været ude og købe ind til baby værelset .

men tusinde tak for dit svar..

Anmeld

6. januar 2011

Lou87

Anonym skriver:

Hej

Jeg er gravid i 30 uge..

Skete også for mig kan jeg huske..

Jeg kan huske jeg bare ringede til min JM dagen efter bare for at være sikker på det var ok!
Tror mere du skal være bekymret hvis det bløder meget eller bliver ved. Mit forsatte lidt nogle dage, men ikk noget vildt..
Og både læge og JM mente det var et blodkar, pga der er så trængt derinde der til sidst og det hele er så hormon ramt

Det kan også komme i forbindelse med sex hvis du har haft det.

Anmeld

6. januar 2011

PernilleB

det kunne være tegn blødning, men tror nok mere det er en lilel bristning, som en a de andre ossse skriver... og det er ikk noget du skla være nervøs for... tag du den bare med ro og snak med din JM i morgen,.!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.