Børn og café

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

684 visninger
11 svar
0 synes godt om
6. januar 2011

TbCp

Her til aftensmaden var min mand, vores datter og jeg på café.

Vi kom til at sidde og snakke om, om det er normalt for vores generation at have børn med på café, kan slet ikke huske det fra jeg selv var barn, men Liva har været med siden hun var lillebitte og er det stadig ofte. Det er enten til brunch, middagsmad og enkelte gange til aftensmad.

Men hvad gør i? Har i børn med på café? Er det helt naturligt for vores generation at gøre det, eller er det bare vores lille familie der gør den slags?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

Miamaja

Jaaa. Her er lille manden blevet fragtet rundt paa cafeer, restauranter, shoppingture, sightseeings osv osv siden han var 1 maaned gammel.

Vi har ham stadig med og faar ham sjaeldent passet fordi saa virker det saa unormalt han ikke er der og saa savner vi ham heeelt vildt og kan slet ikke taenke paa andet

Anmeld

6. januar 2011

TbCp

Miamaja skriver:

Jaaa. Her er lille manden blevet fragtet rundt paa cafeer, restauranter, shoppingture, sightseeings osv osv siden han var 1 maaned gammel.

Vi har ham stadig med og faar ham sjaeldent passet fordi saa virker det saa unormalt han ikke er der og saa savner vi ham heeelt vildt og kan slet ikke taenke paa andet

Vi synes nu også det er hyggeligt nok når det bare er min mand og jeg, og så kan der også godt ryge et par drinks ind

Men synes det ville være så ærgeligt aldrig at kunne tage afsted fordi man har barn. Det er da vildt hyggeligt!

Anmeld

6. januar 2011

Vingummien

Emil er helt sikkert med det er da super hygge at have ham med ud og spise osv

Anmeld

6. januar 2011

NinaNymannMadsen

asta er næsten altid med på cafe, restuarent eller sådan nogen steder.
det er helt normalt vil jeg da mene.
der er også flere og flere steder der er barnevognsvenlig.
og har børnestole og sådan nogen ting. det skide hyggeligt at ha de små med

Anmeld

6. januar 2011

Miamaja

TbCp skriver:

Vi synes nu også det er hyggeligt nok når det bare er min mand og jeg, og så kan der også godt ryge et par drinks ind

Men synes det ville være så ærgeligt aldrig at kunne tage afsted fordi man har barn. Det er da vildt hyggeligt!

Ja, altsaa vi faar da ogsaa en marquerita eller en ol eller lignende. altsaa vi stor drikker ikke eller bliver helt stive. Men vi er ogsaa naaet dertil at vi gider slet ikke det at fulde sig mere nu hvor vi har rundet de 30 hehe!

Vi oplever tit at vi sidder som de eneste med barn med paa cafe/restaurant, men lille manden er saa vant til proceduren at han klarer det fint og beder endda om menuen (can I have the menu, pleease)

Anmeld

6. januar 2011

TbCp

Miamaja skriver:

Ja, altsaa vi faar da ogsaa en marquerita eller en ol eller lignende. altsaa vi stor drikker ikke eller bliver helt stive. Men vi er ogsaa naaet dertil at vi gider slet ikke det at fulde sig mere nu hvor vi har rundet de 30 hehe!

Vi oplever tit at vi sidder som de eneste med barn med paa cafe/restaurant, men lille manden er saa vant til proceduren at han klarer det fint og beder endda om menuen (can I have the menu, pleease)

Hahaha hvor er han sød

Liva skal også altid kigge i menu-kortet såslår hun op på en side, lader fingeren glide ned over og siger "jeg skal have pommes frites"

Anmeld

6. januar 2011

L.J.L

ja det er da super hyggeligt at have de små med ude og hygge og spise, hvis de ellers kan opføre sig ordentligt

Dog er det ikke altid nemt at finde gode cafeer i byen som er børnevenlige eller som i det hele taget vil have børn på deres cafe

Anmeld

6. januar 2011

Miamaja

TbCp skriver:

Hahaha hvor er han sød

Liva skal også altid kigge i menu-kortet såslår hun op på en side, lader fingeren glide ned over og siger "jeg skal have pommes frites"

Haha ja, 3 aarige er HERLIGE med de ting de siger!!

Anmeld

6. januar 2011

TbCp

linselouise skriver:

ja det er da super hyggeligt at have de små med ude og hygge og spise, hvis de ellers kan opføre sig ordentligt

Dog er det ikke altid nemt at finde gode cafeer i byen som er børnevenlige eller som i det hele taget vil have børn på deres cafe

Der er et par steder her i Odense som er mere velegnede til at have børn med, end andre....
Jeg gider bare ikke at jeg kun kan komme på Jensens eller Bones fordi jeg gerne vil ud og spise og har et barn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.