Biler kender i dem her?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

542 visninger
9 svar
0 synes godt om
11. september 2008

SaNiNa

Hej Tøzer....

Ja vores bil er jo stået helt af, vi tør ikke kører i den mere, så nu skal vi jo så finde en anden bil...

vi har kigget på en VW Passat 1,8 4d. T fra 1999

Og så har vi kigget på skoda fabia og Skoda Octavia...

kæresten vil rigtig gerne have en passat men den som vi har kigget på er ikke st. car og jeg vil rigtig gerne have en st. car så jeg er sikker på der kan være en barnevogn i hvor man ikke skal hen og skille den helt af...

Har i nogen erfaringer med, de mærker her?

(H) Sanne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2008

Joan ( Smallie )

I en skoda octavia kan der nemt være en barne vogen bag i selv om det ikke er en st. car. Min søster har en og de er rigtig glade for deres:)

Vi selv har en opel astra st. car 1,6 fra 99.

Vil bare lige sige af de mærker du nævner betaler du meget for mærket men de holder også prisen godt.

Det i skal se på er om der er rust i og hvor langt de har kørt. Ser den velholdt ud inden i og hvad for nogen mennesker har haft den.

Ej jeg kunne blive ved med de biler holder bare lige her:$

Men hvis der er noget kan du da bare lige høre ad

(H) Joan som elsker at kigge biler

Anmeld

11. september 2008

Plysbjørnen

Altså vi har en VW Passat (øh havde) godt nok en ældre stationcar model, men den er på lidelig og kører kanon godt... Synes jeg i hvertfald, og det tror jeg også min mand gør...

Betina

Anmeld

11. september 2008

Pia

Hej

Alle de tre mærker du nævner er super gode biler..

Men her hjemme sværmer vi også til alt hvad der hedder skoda og vw :D

Vi har selv en skoda fabia st.. og den er vi meget glade for..
Men vi går så og drømmer om en octavia st.. den er lige det større og vi har både hund og barnevogn bagi når vi er ude og køre.

Jeg fortrækker helt klart st.car, men det er fordi det er meget nemmere og få vognen ind og ud af en st.car syntes jeg..

God fornøjelse med og ny bil.. Jeg elsker og kigge på nye biler..
Det er en ting manden og jeg kan få meget tid til og gå med..
Også sjovt og være ude og prøve køre dem selvom man ikke lige står og skal skifte bil :D

Kh Pia.

Anmeld

11. september 2008

SaNiNa

Joan ( Smallie ) skriver:

I en skoda octavia kan der nemt være en barne vogen bag i selv om det ikke er en st. car. Min søster har en og de er rigtig glade for deres:)

Vil bare lige sige af de mærker du nævner betaler du meget for mærket men de holder også prisen godt.

Det i skal se på er om der er rust i og hvor langt de har kørt. Ser den velholdt ud inden i og hvad for nogen mennesker har haft den.

er deres en st. car wv for det er den som vi skal ud og se på ikke

Anmeld

11. september 2008

twinboys

Klart vw...

Majbritt

Anmeld

11. september 2008

Joan ( Smallie )

Mini Mouse skriver:

Joan ( Smallie ) skriver:

er deres en st. car wv for det er den som vi skal ud og se på ikke

Nej det er ikke en st. car.

Anmeld

11. september 2008

lonemus

Vi har en Passat Stationcar - klart den bedste investering efter vi fik børn.
Vi har aldrig haft problemer med at have hverken barnevogn eller klapvognene med.......og vi skal ikke skille det helt ad.

Så denne model får kun mine varmeste anbefalinger :)

Lone

Anmeld

15. september 2008

SaNiNa

nå ja nu er vi da nået frem til at det skal være en passat den vil kærsten rigtig gerne have men nu er der så lige en forhandler som har haft ringet til os ang en Skoda Octavia der er det samme udstyr i og det er jo samme motor som ligger i han vil gerne forhandle med os...
Men bilen stor i nordjylland ca 3 timer kørelse fra os passat´en som vi har kigget på koster ca det sammen med der er et hul i fører sædet på str med en 5 kr...

Aaaarh ved ikke lige hvad vi skal gøre...

Anmeld

15. september 2008

MorCamilla

Puha de kære biler.. det eneste jeg forlanger af en bil er at den er sikker at køre i.. Så jeg kan desværre ikke hjælpe dig.. Da vi netop nu køre rundt i en Toyota corolla fra 90..
Men for mig virker det mest logisk at tage den der er tættest på jer, det ville være rigtig surt at køre 3 timer for at se en bil som måske alligevel ikke er noget.. Man kan jo i dag få så meget smart sædeovertræk så I kan gemme hullet i føresædet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.