2 streger men ingen tegn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.086 visninger
16 svar
0 synes godt om
6. januar 2011

Anonym trådstarter

Jeg har netop testet positiv, men har overhovedet ingen tegn på graviditet. Min mens var sat til i morgen, men den kommer jo så nok ikke og jeg har dermed testet poritiv 1 dag før forventet

Jeg har slet ingen tegn - ingen ømme bryster, ingen mens agtige smerter, ingen kvalme osv. Er der andre der har oplevet det?

Jo jeg er træt, men det er også alt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

otlitrom

Det er ganske normalt. Graviditet er ikke en sygdom, så man behøver ikke at blive elendig af det Men vent.. Det kan være at det kommer snigende

TILLYKKE!!

Anmeld

6. januar 2011

Carina1977

Anonym skriver:

Jeg har netop testet positiv, men har overhovedet ingen tegn på graviditet. Min mens var sat til i morgen, men den kommer jo så nok ikke og jeg har dermed testet poritiv 1 dag før forventet

Jeg har slet ingen tegn - ingen ømme bryster, ingen mens agtige smerter, ingen kvalme osv. Er der andre der har oplevet det?

Jo jeg er træt, men det er også alt.

Det er jo meget forskelligt, hvilke symptomer man har hver især. Jeg oplevede bare kraftige graviditetssymptomer da jeg ventede min søn, og det samme den her gang.

Så det er vel forskelligt, og hvem ved...måske får du pludselig den ene graviditets-symptom efter den anden lige pludselig

Og så lige til sidst.......et kæmpe tillykke  

Anmeld

6. januar 2011

Filippa & Liva

Jeg har desværre ikke selv prøvet det (endnu) men jeg ved at en graviditet er forskellig fra person til person..

Nogle kvinder mærker enormt meget til deres graviditet, andre mærker stort set intet..

Hver enkelt graviditet er individuel.

Du skriver at du har testet allerede 1 dag før forventet mens, måske har du endnu ingen symptomer fordi du er så nygravid?

Men ihvertfald stort tillykke med spiren og held & lykke!

Anmeld

6. januar 2011

Anonym trådstarter

kitty skriver:

Det er ganske normalt. Graviditet er ikke en sygdom, så man behøver ikke at blive elendig af det Men vent.. Det kan være at det kommer snigende

TILLYKKE!!

Ja det kan jo komme lige pludseligt.. Jeg har desuden pco, og fik sågar at vide til et foredrag, at pco'ere ofte har 4 gange så meget kvalme som andre.. doohh.. Vi må vente og se

Anmeld

6. januar 2011

afrobabies

Anonym skriver:

Ja det kan jo komme lige pludseligt.. Jeg har desuden pco, og fik sågar at vide til et foredrag, at pco'ere ofte har 4 gange så meget kvalme som andre.. doohh.. Vi må vente og se

Ja, det kan nemt nå at komme, men du kan jo håbe at du er en af de heldige Jeg har ikke selv haft vild kvalme og opkast i min første graviditet, og i min nuværende graviditet havde jeg en dag hvor jeg kastede op og det var det

Anmeld

6. januar 2011

th

jeg kunne ikke mærke noget andet jeg var træt, men i uge 8, så fik jeg kvalme og kastede op.

så bare hver glad for at du ikke har det dårligt.

Anmeld

6. januar 2011

Frk.S

Man behøver ikke have symptomer - og da slet ikke så tidligt. Så vær du bare rolig.

Jeg havde heller ikke de vilde symptomer da jeg lige havde testet positivt - kun let ømme bryster og lidt hovedpine.

Nu, hvor jeg er 6+5 er brysterne vold-ømme og kvalme/madlede er startet.

Så nyd du bare, hvis du har det godt.

Anmeld

6. januar 2011

Alberts/

jeg fik først tegn i uge 16 fik bækkenløsning og kastet op når jeg var i fx supermarkeder, og en smugle hjemme, men resten af mi gravidtet kastet jeg op hver gang jeg var i et supermarked

Anmeld

6. januar 2011

Holbæktrunten

Puuuh, bare vent min pige!

Testede positiv d 20/12 og var vældig overrasket, da jeg heller ikke havde nogen som helst symptomer.

I dag er jeg så 8+1 og de sidste par dage skal jeg love dig for symptomerne er kommet rullende. 2 bylder til bryster, næsten konstant kvalme og generel madlede. Har i dag haft min første store tudetur over livets uretfærdigheder (altså MIT livs - og egentlig er der jo ikke så mange)

Så jeg har erfaret at man skal passe på hvad man ønsker sig - nyd den tid du slipper for symptomer, og håb det varer ved - og stort TILLYKKE forøvring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.