Store tudedag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

339 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. januar 2011

Lunae

Hold da op hvor en lortedag - har tudet uafbrudt siden kl 14.00 og ved ikke hvorfor
Føler slet ikke, at jeg kan overskue dagen i dag!

Har i andre sommetider dage, hvor det hele sejler, eller er det bare mig, som er på vej ud i noget værre noget!?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

Kay

Lunae skriver:

Hold da op hvor en lortedag - har tudet uafbrudt siden kl 14.00 og ved ikke hvorfor

Har i andre sommetider dage, hvor det hele sejler, eller er det bare mig, som er på vej ud i noget værre noget!?

sådan nogle dage kender jeg godt... sær hvis der er mange ting der præsser.... det plejer at hjælpe mig at tage et langt bad, eller en lur...

sender også lige et   til dig

og en sød elefant

Anmeld

6. januar 2011

Lunae

Kay skriver:

sådan nogle dage kender jeg godt... sær hvis der er mange ting der præsser.... det plejer at hjælpe mig at tage et langt bad, eller en lur...

sender også lige et   til dig

og en sød elefant

Tak for svar - tror virkelig også bare, at jeg trænger til at slappe af, være mig selv! Puha, en træls dag! Dejligt at vide, at man ikke er den eneste, som har haft det sådan

Anmeld

6. januar 2011

afrobabies

Lunae skriver:

Jeg tuder meget nemt for tiden, så jeg kender det absolut godt

Anmeld

6. januar 2011

H+S Skjolgborg.

Lunae skriver:

Tro jeg desværre vi alle kender til nogle bare mere ind andre.

Især mig

.

Du får lige et STORT KNUS..

Mvh Henriette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.