Jeg er så ked af det

jeg ved ikke rigtig hvorfor! Jeg synes bare alt går imod mig for tiden! Jeg er pt på barsel, men er ellers studerende! Jeg dumpede sidste semester inden barsel pga sygdom! Efter dette har der været en masse bøvl omkring studiet - nu er jeg kommet i tvivl om, om uddannelsen er den rigtige for mig

I maj flyttede min kæreste og jeg i en lejlighed i boligforening. Vi ville gerne have et rækkehus og ved at tage denne lejlighed, ville vi få anncinitet, så vi kom til at stå nr. 5 til rækkehuset. Nu har boligforeningen fusioneret med nogle andre og vi er kommet bag i køen - øv øv, troede lige det hele kørte og vi har søgt institutionsplads i den nye by

I julen fik jeg besked om, at jeg har en "sygdom", som os vedrører vores barn pg fremtidige børn

Jeg synes det hele er så træls og føler mig helt depri

min kæreste er os studerende og han knokler på studiet! Det irriterer mig grænseløst - han er først hjemme 17-17.30 hver dag og så arbejder han også lørdag! Jeg ved godt, at jeg ikke kam tillade mig at være sur på ham, men jeg føler mig bare mega alene og trist!
Jeg lader det gå udover ham - fortæller ham, at han er ligeglad med os og at jeg føler jeg står med alting selv (hvilket jeg absolut ikke gør) jeg beder ham skride og bebrejder ham vildt meget! Hvad skal jeg gøre? Han gider da ikke blive ved med at høre på mig - jeg er bare så ulykkelig for tiden
Anmeld