Sommerferie..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

399 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. januar 2011

hc=k

Hej alle sammen. Jeg ved godt at der er et rigtig godt stykke tid til sommerferien, men jeg vil bare rigtig gerne have mulighed for at planlægge i god tid og vide hvor mange penge jeg skal lægge fra til netop dette.

Hvad ville være godt med en dreng på 2 år ( han bliver 2 til marts )
Det skal ikke være noget hvor vi skal til udlandet eller andet der koster en halv arm.
Forslag??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

Munder

Camping eller et sommerhus et sted i Danmark!

En så lille størrelse har jo ikke rigtig brug for en masse indtryk, men bare kvalitetstid med sine forældre.

Vi har holdt sommerhusferier med vores datter. Det er så dejlig afslappende, og så kan man selv vælge tempoet. Nogle dage på stranden, enkelte udflugter og så bare masser af hygge

Anmeld

6. januar 2011

Dinna88

Hvad med at leje et sommerhus? De kan godt findes til en rimlig pris hvis man leder godt og hvis du evt. vælger det udenfor sæson? Nu skriver du godt nok i sommerferien,  men så er det jo at det straks bliver dyrere

Anmeld

6. januar 2011

Maja88

det er da bare overhovedet ikke for tidligt at tænke på..

vores ferie er da allerede igang med at blive bestilt.

jamen jeg ville måske og sige sommerhus og så kunne i måske tage i et sommerland en dag eller noget

Anmeld

6. januar 2011

Nettemor

hc=k skriver:

Hej alle sammen. Jeg ved godt at der er et rigtig godt stykke tid til sommerferien, men jeg vil bare rigtig gerne have mulighed for at planlægge i god tid og vide hvor mange penge jeg skal lægge fra til netop dette.

Hvad ville være godt med en dreng på 2 år ( han bliver 2 til marts )
Det skal ikke være noget hvor vi skal til udlandet eller andet der koster en halv arm.
Forslag??

vi har ofte gjort det at vi har været hjemme (eller fundet et billigt sommerhus) og så i stedet har prioriteret oplevelserne.. altså en dag i djurs sommerland. en dag på stranden eller i svømmehallen. en dag ved hald ruin. eller i kalkgruberne.. picnic. man kan sammen sætte det sådan at der er nogle lidt dyrere oplevelse og nogen der er nærmest gratis. for ham er det jo mere at han er sammen med jer og oplever noget sjovt og hyggeligt.. han er ligeglad med om det er i jylland på sjælland, bornholm eller hjemme i baghaven.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.