hjælp til at finde bolig ved Århus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

277 visninger
1 svar
0 synes godt om
6. januar 2011

AnnePedersen

Hej alle

vi bor ved Thisted ved nord-vest-jylland...... vi vil gerne flytte til århus området eller i århus for at arbejde og studere.

Vi har virkelig brug for jeres hjælp. Vi kender slet ikke området eller noget så enhver hjælp modtager vi.

Vi vil gerne starte med at leje os ind et sted indtil vi ved hvor vi køber. så kender i områder i kan anbefale vil vi gerne høre om det eller  hvis i f.eks. kender en rigtig god udlejer.

Lidt om os:

jeg er 29 og min kæreste er 30. Karsten arbejder som speditør. Vi har sammen en datter på et halv år. Derudover har vi en golden retriever og 2 ude katte.

Vi søger gerne et hus med min. 3 værelser. Ikke noget som er noget gammelt lort, jo nyere desto bedre, bare prisen er rimelig. Det behøver ikke være i århus men tæt på byen, da jeg gerne vil igang med en ny udd., da lærerjobbet ikke længere er mig. 

Der skal være en have til da vi har vores hund og katte. Vi er rolige unge mennesker og ikke ryger. Der hvor vi kommer til at bo vil vi passe meget på, da vi er meget ansvarlige unge mennesker.

Der skal være gode pasningsmuligheder for Naja, gerne en vuggestue.

området må gerne have unge seriøse mennesker som os da vi gerne vil lære folk at kende.

Kender i nogen der evt kunne bruge os som lejere kontakt os. Kan i fortælle om gode områder vil vi også gerne høre lidt. (det er ca, fra sommer vi søger bolig)

Hilsen anne lise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2011

AnnePedersen

ej kom nu tøser.......der må være nogen der kan hjælpe med gode områder at bo i eller nogen der har kendskab til en god udlejer....... hjælp os nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.