så er min lille baby startet i dp :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

342 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. januar 2011

LIZO

eller hun er jo ingen lille baby mere.. hun er en stor selvstændig pige. med krudt i numsen. der virkelig trænger til at der sker noget..

vi var til møde med dp og pædegogen dernede igår. og idag kom vi kl 9. vi har aftale vi skulle se hva hun ville og ikke planlægge på forhånd hva vi skal gøre. dersværre vælger trunten at få 4 tænder lige nu.. så efter 5 kvarter var hun så træt så vi gik hjem så hun kunne sove.. hun sov os næsten 2 timer..

på mandag starter hendes kusine i samme dp. så håber det blivere noget nemmere når hun os er der. de elsker at lege sammen.. det er jo kun 2 måneder imellem dem..

zoey har ellers ikke ville ha andre end mig. hun vil ikke side hos andre og ingen vil passe hende fordi hun er så sur. men lige før jul vendte hun en del og gik frivilligt over til både mormor og farmor. og min søster kunne passe hende i 2 timer..

bare en lille update her fra

camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

sarahb

snøøøft så er de ligepludselig vildt store.. tiden render fra en..
ihhh hvor hyggeligt hendes kusine også skal gå der... isaac går også sammen med hans fætter...

Anmeld

6. januar 2011

lion

Ja de bliver alt for hurtig store.

Hvor er det dejligt at hende kusine også skal gå der.

Julius er også lige startet i vuggestue, her d. 3 jan

Anmeld

6. januar 2011

Barbamama

Uha det er store sager!!!! Men det er da godt at der er en hun kender.

Anmeld

7. januar 2011

Lilac

Ihh, hvor er det bare spændende! Hvor er det bare vildt så hurtigt tiden går! Hvor er det fedt at hendes kusine skal gå samme sted 

Anmeld

7. januar 2011

MORJESPERSEN

Vildt at i allerde er nået dp start, tiden flyver bare afsted.... Det er da dejligt at høre første dag gik godt selvom den kun varede 5 kvater... og det må da også være dejligt at hun kender en i dp´en. 

Held og lykke med næste uges dp.

Anmeld

8. januar 2011

LIZO

det gik helt fredag hun går selv hen og krammer dp. hun er meget opatget af alt legetøjet.. vi har aftale af jeg skal komme mandag kl 8 med hende. så er hun der alene 1 time. så kommer jeg tilbage kl 9. hvor min svigerinde og tilde kommer. samt 1 mere hvor barnet skal starte 1 feb. hun synes det kunne være hyggeligt at vi alle mødes..

er lidt spændt på hvordan det kommer til at gå. men godt jeg kun bor 2 min væk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.