Legetøj OG tøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
15. januar 2011

quar20

jcmoller skriver:

hvor mange skumplader er der alt i alt med ridderne og de alm?

Der er 23 plader alt i alt med ridder Rasmus..!! Jeg må desværre ikke kører ud med Liam den næste uge, men vi kommer tit forbi føtex på Mariagervej, ellers er du mere end velkommen til at komme og hente dem..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2011

quar20

jcmoller skriver:

ja for dem med ridderne er da meget seje-selvom jeg har en pige

Ja de er nemlig smadder seje - men vi har ikke plads til dem længere...!!

Anmeld

15. januar 2011

Oliver,Troia&Wictor

quar20 skriver:

Ja de er nemlig smadder seje - men vi har ikke plads til dem længere...!!

er det 60,- ialt

Anmeld

15. januar 2011

quar20

jcmoller skriver:

er det 60,- ialt

Jep det er det

Anmeld

15. januar 2011

Oliver,Troia&Wictor

quar20 skriver:

Jep det er det

jeg bor næsten lige bagved føtex (Vangdalen) så kan du ikke skrive næste gang du skal i føtex, når lille liam er frisk igen...

Anmeld

15. januar 2011

Valle81

quar20 skriver:

Nu har vi simpelthen fået SÅ mange ting, og samlet SÅ mange ting til os at det er på tide at rydde lidt ud..!! Det er ikke meget der er tilbage men alligevel vil jeg lige sætte de ting der er tilbage herinde

Jeg syntes i alle skal byde på tingene..!! Det eneste der IKKE kan sendes er badekarstativet...!! Ellers kan alt andet blive sendt..!!

Her et to link hvor i kan se flere billeder af aktivitetstæppet samt et beskrivelse af det : http://www.dba.dk/aktivitetstaeppe-legetaeppe/id-70804340/

Og her er badekarstativet så : http://www.dba.dk/badekarstativ-oda-laekkert/id-70804739/

Første dragt er fra Friends og er en str. 68

anden dragt er fra Friends og er en str. 62

næste dragt er fra Name It og er en str. 50/56

Sidste dragt er fra H&M og er en str. 62 ( ALDRIG BRUGT ELLER VASKET )

Alt er vasket i Neutral og er fra IKKE rygerhjem..!!

Hey:0)

Jeg vil rigtig gerne købe den grå dragt med grønne striber fra HogM - vil du sende PB med info:0)

Chrsitina

Anmeld

15. januar 2011

quar20

jcmoller skriver:

jeg bor næsten lige bagved føtex (Vangdalen) så kan du ikke skrive næste gang du skal i føtex, når lille liam er frisk igen...

Jamen vi har faktisk lige været forbi vangdalen idag.. Kan kører ned til vangdalen imorgen så du kan få dem.. ( send mig en sms med adressen osv så skriver jeg imorgen hvornår jeg kan være der ) tfl : 60446255

Anmeld

15. januar 2011

Mullebergen

quar20 skriver:

Nu har vi simpelthen fået SÅ mange ting, og samlet SÅ mange ting til os at det er på tide at rydde lidt ud..!! Det er ikke meget der er tilbage men alligevel vil jeg lige sætte de ting der er tilbage herinde

Jeg syntes i alle skal byde på tingene..!! Det eneste der IKKE kan sendes er badekarstativet...!! Ellers kan alt andet blive sendt..!!

Her et to link hvor i kan se flere billeder af aktivitetstæppet samt et beskrivelse af det : http://www.dba.dk/aktivitetstaeppe-legetaeppe/id-70804340/

Og her er badekarstativet så : http://www.dba.dk/badekarstativ-oda-laekkert/id-70804739/

Første dragt er fra Friends og er en str. 68

anden dragt er fra Friends og er en str. 62

næste dragt er fra Name It og er en str. 50/56

Sidste dragt er fra H&M og er en str. 62 ( ALDRIG BRUGT ELLER VASKET )

Alt er vasket i Neutral og er fra IKKE rygerhjem..!!

Er de helfarvede skumbrikker solgt? 

Anmeld

15. januar 2011

quar20

MatildeS skriver:

Er de helfarvede skumbrikker solgt? 

jep desværre.. De bliver solgt imorgen..!!

Anmeld

15. januar 2011

quar20

Valle81 skriver:

Hey:0)

Jeg vil rigtig gerne købe den grå dragt med grønne striber fra HogM - vil du sende PB med info:0)

Chrsitina

Hej christina.

Det er en aftale - jeg sender pb i aften når drengene giver mig lov til at få 5min til at skrive oplysningerne.. :=)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.