Er det i orden??!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2011

liwsmor

Anonym skriver:

Han er lidt typen der er ligeglad med hvad jeg siger og er det der gør mig sur han ikke lytter til mig med hensyn til vores datter

kender det godt, for sådan var liws far også, heldigvis ser han hende slet ikk nu. men jeg tror du kommer til have problemer med ham hele tiden . dersværre. for han skal bare respekt det du laver med jeres datter og følge det når hun også er hos ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

Calliope

Anonym skriver:

Han er lidt typen der er ligeglad med hvad jeg siger og er det der gør mig sur han ikke lytter til mig med hensyn til vores datter

Køb da et tisse-lagen og og pak med i hendes taske - og forklar ham at hvis han gerne vil have at hans datter lærer de ting hun skal, er han nødt til at samarbejde med dig - og hvis det er tisset der er træls, så kan han jo passende bruge det lagen du har medlagt i hendes taske 

Anmeld

6. januar 2011

Anonym trådstarter

Gittemor09 skriver:

det er fordi han springer over hvor gærret (staves) er lavest.. og så er det nemmere at give hende ble på.. for så kan han få fred... lyder måske hårdt.. men sådan tror jeg bare han har det..!!

min datters far springer også over hvor gærret (staves igen) er lavest... men så er det godt hun har en mor der gør alt godt for hende..!

Puha det e rbare svært for alle mine veninder som bor med faren syne sjeg er streng og han skal jo også have lov er svært at snakke med dem om det.... Er hårdt når det er børnene det går ud over, der er en masse problemer med sæmvar og det er bare hårdt...

Anmeld

6. januar 2011

Gittemor09

Anonym skriver:

Puha det e rbare svært for alle mine veninder som bor med faren syne sjeg er streng og han skal jo også have lov er svært at snakke med dem om det.... Er hårdt når det er børnene det går ud over, der er en masse problemer med sæmvar og det er bare hårdt...

ja, det er skide svært.. og jeg synes bestemt ikke du er streng.. du kæmper jo bare for at hun skal være blefri selvom han ikke vil samarbejde.. jeg ville bestemt hive fat i ham igen, og tage en snak... og som en anden skriver.. læg en tisselagen med i tasken og forklar hvordan sådan et bruges

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.