Så er graviditeten konstateret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2011

Carina1977

Fru'Rugaard skriver:

Åhh tillykke
Bare det var mig

Rikke - mor til maja på 9 mdr.

Tak skal du have   er i ved at prøve på at blive gravid nu? Hvis i er, så krydser jeg for jer  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

Fru'Rugaard

Carina1977 skriver:

Tak skal du have   er i ved at prøve på at blive gravid nu? Hvis i er, så krydser jeg for jer  

Nej, det er vi godt nok ikke
Men kan bare ikke vente til jeg skal opleve det igen

Anmeld

6. januar 2011

SussieThyssen

Carina1977 skriver:

Så var jeg oppe ved lægen idag, skulle jo lige være helt sikker på at det er rigtigt nok, at jeg er gravid *griner*  og den er altså også rigtig nok......den var meget tydelig positiv.

Jeg har så fået en tid d. 27. januar hos sygeplejersken deroppe, hvor der skal laves vandre-journal og derefter en tid ved lægen ½ time efter.

Der er jeg så også lige knapt 9 uger henne på det tidspunkt, så det passer jo fint  håber så at alt er som det skal være. Jeg har jo stadig lidt svært ved at tro på at det er rigtigt nok

Totalt mærkelig følelse at være gravid igen, når nu det er så mange år siden.

Weee stort tillykke, hvor er det dejligt.
Nu må du endelig passe godt på dig selv og lille spir.

Kærligst
Sussie

Anmeld

6. januar 2011

Carina1977

Fru'Rugaard skriver:

Nej, det er vi godt nok ikke
Men kan bare ikke vente til jeg skal opleve det igen

Åhh det kan jeg godt huske. Faktisk begyndte jeg at blive skruk igen, da min søn var omkring din datters alder

Anmeld

6. januar 2011

Carina1977

SussieThyssen skriver:

Weee stort tillykke, hvor er det dejligt.
Nu må du endelig passe godt på dig selv og lille spir.

Kærligst
Sussie

Tak   Det skal jeg nok  desværre er der jo bare ingen garantier for at den bliver der. Har prøvet en spontan abort 2 gange, så man frygter det jo egentlig lidt, men prøver på at lade være med at tænke på det. nej den bliver der...basta

Anmeld

6. januar 2011

SussieThyssen

Carina1977 skriver:

Tak   Det skal jeg nok  desværre er der jo bare ingen garantier for at den bliver der. Har prøvet en spontan abort 2 gange, så man frygter det jo egentlig lidt, men prøver på at lade være med at tænke på det. nej den bliver der...basta

Jeg krydser fingre med dig og sender dig masser af gode tanker.

Anmeld

7. januar 2011

Fru'Rugaard

Carina1977 skriver:

Åhh det kan jeg godt huske. Faktisk begyndte jeg at blive skruk igen, da min søn var omkring din datters alder

Hehe - Vil i sige at jeg er skruk, men glæder mig da til det næste barn

Anmeld

7. januar 2011

Mira0911

Carina1977 skriver:

Så var jeg oppe ved lægen idag, skulle jo lige være helt sikker på at det er rigtigt nok, at jeg er gravid *griner*  og den er altså også rigtig nok......den var meget tydelig positiv.

Jeg har så fået en tid d. 27. januar hos sygeplejersken deroppe, hvor der skal laves vandre-journal og derefter en tid ved lægen ½ time efter.

Der er jeg så også lige knapt 9 uger henne på det tidspunkt, så det passer jo fint  håber så at alt er som det skal være. Jeg har jo stadig lidt svært ved at tro på at det er rigtigt nok

Totalt mærkelig følelse at være gravid igen, når nu det er så mange år siden.

Kæmpe stort tillykke... 

Anmeld

7. januar 2011

B&J

tillykke tillykke  bliver super spænde af følge dig hele vejen

Anmeld

7. januar 2011

Carina1977

Tak skal i have

Mine blæresmerter er heldigvis ved at være på retur. Det var åbenbart kun lige 1½ uges tid jeg skulle bøvle med det. Måske skyldes det alle de forandringer, der jo sker i starten af en graviditet. Min blære er jo blevet meget sart, så der skal ikke meget påvirkning til, før jeg får smerter derfra.

men heldigvis er det overstået nu, og så kan jeg forhåbentligt nyde resten af graviditeten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.