Helt i hopla :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

376 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. januar 2011

afrobabies

Baby var bare på idag.... Vinkede helt vildt og så var tommelfingeren i vejret, så det var bare super dejligt, men om den ville vise kønnet.... nej nej da, navlesnoren lå nede mellem benene, men jeg skal scannes igen om 4 uger, så mon ikke jeg får det at se der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

twinboys

victoria2008 skriver:

Baby var bare på idag.... Vinkede helt vildt og så var tommelfingeren i vejret, så det var bare super dejligt, men om den ville vise kønnet.... nej nej da, navlesnoren lå nede mellem benene, men jeg skal scannes igen om 4 uger, så mon ikke jeg får det at se der

Weeee baby kigger, vinker og .... så dejligt, men en lille frækkert at lade navlestrengen ligge mellem benene...

for at du om fire uger, kan se lidt mere...

Majbritt

Anmeld

6. januar 2011

afrobabies

twinboys skriver:

Weeee baby kigger, vinker og .... så dejligt, men en lille frækkert at lade navlestrengen ligge mellem benene...

for at du om fire uger, kan se lidt mere...

Majbritt

Takker.... Min datter var også en bølle i 20. uge, der lå hun med låret oppe foran.... Vi lavede et meget forsigtigt bud på at det nok var en pige mere der kom Der er bare meget mere spræl i den her, end der var i min datter

Anmeld

6. januar 2011

twinboys

victoria2008 skriver:

Takker.... Min datter var også en bølle i 20. uge, der lå hun med låret oppe foran.... Vi lavede et meget forsigtigt bud på at det nok var en pige mere der kom Der er bare meget mere spræl i den her, end der var i min datter

Glæder mig til at høre hvad kønnet bliver

Anmeld

6. januar 2011

afrobabies

twinboys skriver:

Glæder mig til at høre hvad kønnet bliver

Økonomisk set ville det jo være bedst med en pige mere, men jeg kunne da godt tænke mig at få en af hver Men jeg skal nok skrive herinde, når jeg får det at vide, eller selv ser det

Anmeld

6. januar 2011

twinboys

victoria2008 skriver:

Økonomisk set ville det jo være bedst med en pige mere, men jeg kunne da godt tænke mig at få en af hver Men jeg skal nok skrive herinde, når jeg får det at vide, eller selv ser det

Bliver spændende...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.