Update på JDM besøg, 38+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2011

DK

Hehe sejt gjort!  det var da ellers noget af et tilbud . Kan godt forstå du lige skal ha den eksamen overstået - ville jo være super cool at få den klaret og være helt klar til bimmerens ankomst efterfølgende  og hvor sødt af din far at vente de timer . Det er jo som du siger ikke sikkert at der sker noget, MEN man kan jo ALDRIG vide med de små derinde.. Lige pludselig vil de jo bare ud og så er der bare ikke så meget at gøre ved det .

Uh kan slet ikke forstå at bebserne snart skal ud!!  Gik faktisk lidt i panik igår aftes og stortudede. Synes jeg har været meget alene om denne graviditet - altså udover min datter, som har fulgt meget med .. men kæresten har jo ikke været så meget inde over, men kan mærke på ham, at han egentlig nu begynder at glæde sig (nu giver han rigtig udtryk for det). Han snakker mere om baby og virker bare rigtig glad ved tanken - nok fordi det er oppe over snart.. Så kan de kære mænd måske bedre forholde sig til det??

krydser fingre for at bimmeren lige forbliver i mavsen indtil eksamen er overstået

Ja de skal snart ud. Jeg var også lidt tude-agtig og tvær i går. Jeg havde bare en af de dage hvor alt gik galt. Bilen ikke ville låse sig op, og derfor kom jeg for sent ned og hente Kirstine, og senere tabte jeg nøglen til bilen inde bilen og Kirstine og jeg KUNNE ikke finde den, og jeg kunne næsten ikke bukke mig for at lede da min mave bare var EN stor plukve, og det var koldt og mørkt surt og træls, og damen foran mig i køen var suuuper langsom og skulle have byttet ting og ting havde ingen stregkoder, og jeg kunne ikke have alle varene i en pose, der var liiige to ting for mange, og så fik jeg akut hedetur derinde og jeg tabte vores lune leverposteg på gulvet, osv osv osv.... jeg var LIIIIIGE ved at begynde at hyle på Brugsens p-plads, men tog mig sammen og blev sur i stedet

Så nu har Mikkel og jeg aftalt at jeg ikke behøver handle ind mere i den her gravidtet.

Dejligt at din mand er begyndt at være mere med! Det er da bare helt kanon! Jeg kan godt forstå at det har været træls hvis du ikke synes han har været deltagende nok! Mikkel har jo været enormt meget med, men jeg synes faktisk at han her siden, bum  bum... før jul næsten er begyndt at trække sig lidt igen. Han har det vist omvendt at NU kan han nok ikke helt fatte at den der baby faktisk kommer ud, og jeg tror også han er mere eller mindre rædselsslagen for hvornår jeg mon går igang. Jeg er den tikkende bombe, og det er vist bedst bare at gå i en stor bue udenom! Han synes det er bedst at Bimmeren bliver derinde til uge 42+0, bare for at være på den sikre side (jeg ved så ikke lige hvorfor det er den sikre side??) Jeg tror til hans store skræk er det gået op for ham at vi faktisk SKAL være forældre og nu har han liiiige brug for en lille "jeg lader som om det aldrig skal ske"-pause. Mænd!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

DK

Najsen86 skriver:

ej hvor var det fedt det hele så godt ud.. :-) tillykke med det! Dejligt med så god en viljestyrke :-)

Tak!!

Anmeld

6. januar 2011

DK

twinboys skriver:

iiiiihhh nu er det jo snart...

Håber du får den eksamen overstået først inden bimmeren kommer ud...

Ønsker dig held og lykke med eksamen og så venter vi bare på den er overstået, så bimmer kan komme ud...

Smiler og pøj pøj

Majbritt

Uhh send bare masser af held og lykke og pøj pøj'er! Jeg får brug for det!

TAK!

Anmeld

6. januar 2011

DK

Mor til Liva skriver:

Spændende

for at du når din eksamen

Du føder d. 20.. der har jeg fødselsdag

Den 20. er også fint! Der er min JDM kommet hjem fra skiferie og klar til hjemmefødsel igen! Er det en god dag at have fødselsdag på?

Anmeld

6. januar 2011

DK

Enayia skriver:

Tak for den gode uptate, det var da dejligt alt er i orden!

Jeg vidste godt nok ikke man kunne være åben dernede uden at skulle føde  Hvad sagde bimmeren til at blive prikket på!

Knus

Jo det kan man vist sagtens. Det er derfor de siger at man først er i "fødsel" når man er 3 cm. åben, alt derunder betyder ikke nødvendigvis at man er ved at føde!

Bimmeren sagde ikke noget til at blive trykket på. Han havde rodet rundt derinde mens jeg ventede, men da hun så trykkede på maven osv. lå han helt stille. Han har nok tænkt "hva faaaaen er nu det?"

Anmeld

6. januar 2011

Enayia

DK skriver:

Jo det kan man vist sagtens. Det er derfor de siger at man først er i "fødsel" når man er 3 cm. åben, alt derunder betyder ikke nødvendigvis at man er ved at føde!

Bimmeren sagde ikke noget til at blive trykket på. Han havde rodet rundt derinde mens jeg ventede, men da hun så trykkede på maven osv. lå han helt stille. Han har nok tænkt "hva faaaaen er nu det?"

Okay, ja så blev jeg det klogere

Åh det godt, tænkte nemlig lige, lad dog være med at prikke til stakkels Bimmer! Ih jeg glæder mig til han kommer ud!!!

Når du har født modtager jeg gerne resterne af ve støvet

Anmeld

6. januar 2011

DK

Enayia skriver:

Okay, ja så blev jeg det klogere

Åh det godt, tænkte nemlig lige, lad dog være med at prikke til stakkels Bimmer! Ih jeg glæder mig til han kommer ud!!!

Når du har født modtager jeg gerne resterne af ve støvet

Jep, jamen jeg skal straks sende overskudet videre!!

Anmeld

6. januar 2011

Enayia

DK skriver:

Jep, jamen jeg skal straks sende overskudet videre!!

Det lyder godt

Anmeld

6. januar 2011

Sofia

DK skriver:

Jep! Det må MINDST give en karakter højere bare pga. god karma

Som minimum ja - jeg vil også mene at to hak opad er helt på sin plads!

Anmeld

6. januar 2011

Mor til L&S

DK skriver:

Den 20. er også fint! Der er min JDM kommet hjem fra skiferie og klar til hjemmefødsel igen! Er det en god dag at have fødselsdag på?

Ja det er en skøn dag at ha fødselsdag på.. Så det kan jeg godt stå inde for... Foruden at man aldrig ved hvad man skal ønske sig da det lige har været jul, men det skal datoen jo ikk ha skyld for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.