elektrisk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

989 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. januar 2011

bonnie81

hejsa

håber virkelig der er nogen der kan hjælpe mig har nogen bluser som er totalt elektriske på mig kan sle ik bevæge mig i dem da jeg får stød hele tiden det er så slemt at jeg har måtte tage dem af. har pt ik så meget tøj jeg kan psse da jeg stadig kæmper med vægten fra da jeg var gravid.

hilsen Bonnie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

SussieThyssen

hejsa

håber virkelig der er nogen der kan hjælpe mig har nogen bluser som er totalt elektriske på mig kan sle ik bevæge mig i dem da jeg får stød hele tiden det er så slemt at jeg har måtte tage dem af. har pt ik så meget tøj jeg kan psse da jeg stadig kæmper med vægten fra da jeg var gravid.

hilsen Bonnie

Prøv at lægge dem i eddikevand (den klare) du kan også prøve at bruge noget skyllemiddel, men jeg vil tro at der er nogle kunstfibre i tøjet.
Jeg har selv utroligt let ved at danne statisk elektricitet, især når jeg har mine kondisko på. Det er smæk irriterende. Frostvejr genererer også meget statisk elektricitet.
Men ellers må du da ned i en genbrugsbutik og få købt dig nogle nye bluser, de koster jo ikke meget sådan et sted.

Kærligst
Sussie

Anmeld

6. januar 2011

FrkT

Jeg har selv samme problem som dig, og det er ligegyldigt hvad for noget tøj jeg har på. Jeg får stød på alt; bildør, kølediske/skabe når man er ude at handle, indkøbsvogne, døre, beboerne på arbejde, dyrene herhjemme... jamen alt muligt! Det eneste der for mig hjælper er at jeg ALTID bruger skyllemiddel når jeg vasker mit almindelige kulørte 40 graders tøj (hvor mine trøjer er i).... bruger jeg ikke det så får og giver jeg stød konstant. Og så én ting mere; jeg bruger ALTID balsam når jeg vasker mit hår, for ellers står det også op i luften og jeg får stød.... vasker dog kun hår hver 3. dag.

Anmeld

6. januar 2011

bonnie81

tak for jeres svar håber jeg kan få afladet lidt

Anmeld

6. januar 2011

Maja88

ellers prøv at tage en jernbøjle(alt skal være jern*) og kør den en gang under trøjen når du har taget den på.. også bagpå. det skulle gerne aflade den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.