Måske gravid...måske ikke????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.822 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. januar 2011

Anonym trådstarter

jeg fik mens 11 dage efter ægoplægning... kun første dag blødte det meget som det plejer efter et forsøg og jeg blødte kun i 3,5 dage... nu står jeg så med en svagt positiv test... hvad tror i der er fat???...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

oo

du kan sagtens være gravid. du kan desværre også være gravid udenfor livmoderen.

du skal ringe ind til klinikken og fortælle hvad der sker og så skal de scanne dig og de skal tage blodprøver, så de kan følge dit HCG niveau.

Anmeld

6. januar 2011

Anonym trådstarter

Tjuhl skriver:

du kan sagtens være gravid. du kan desværre også være gravid udenfor livmoderen.

du skal ringe ind til klinikken og fortælle hvad der sker og så skal de scanne dig og de skal tage blodprøver, så de kan følge dit HCG niveau.

jeg kan først ringe d. 12 når de har åben igen...suk...

Anmeld

6. januar 2011

oo

Anonym skriver:

jeg kan først ringe d. 12 når de har åben igen...suk...

nej hvor vildt de ikke engang har åbent for tlf

okay, HVIS du mærker store smerter, og her mener jeg fuldkommen afsindige smerter, så du ikke kan gå eller stå eller være til, så skal du ringe til gynækologisk afdeling MED DET SAMME! Så kan det være en graviditet udenfor livmoderen.

jeg siger det blot for at du ved hvad du skal være opmærksom på i den henseende

MEN det kan sagtens være du er helt normalt og sundt gravid, jeg blødte både da det sad udenfor og da jeg var helt sund gravid, så det er ikke til at sige. det er blot fordi du har været i behandling og der er chancen for GUL desværre forhøjet

men jeg  alt for at du bærer på en sund og rask lille spire

(prøv evt at følge op med graviditetstest hver anden da de næste par dage og se om stregen bliver tydeligere)

Anmeld

6. januar 2011

Anonym trådstarter

Tjuhl skriver:

nej hvor vildt de ikke engang har åbent for tlf

okay, HVIS du mærker store smerter, og her mener jeg fuldkommen afsindige smerter, så du ikke kan gå eller stå eller være til, så skal du ringe til gynækologisk afdeling MED DET SAMME! Så kan det være en graviditet udenfor livmoderen.

jeg siger det blot for at du ved hvad du skal være opmærksom på i den henseende

MEN det kan sagtens være du er helt normalt og sundt gravid, jeg blødte både da det sad udenfor og da jeg var helt sund gravid, så det er ikke til at sige. det er blot fordi du har været i behandling og der er chancen for GUL desværre forhøjet

men jeg  alt for at du bærer på en sund og rask lille spire

(prøv evt at følge op med graviditetstest hver anden da de næste par dage og se om stregen bliver tydeligere)

1000 tak Trine.. er bare helt rundt på gulvet... har famili herinde derfor anonymt indlæg...

Anmeld

6. januar 2011

Lisbeth1985

Anonym skriver:

jeg fik mens 11 dage efter ægoplægning... kun første dag blødte det meget som det plejer efter et forsøg og jeg blødte kun i 3,5 dage... nu står jeg så med en svagt positiv test... hvad tror i der er fat???...

Jeg ved desværre ikke så meget om det, da vi først lige er gået igang med IVF.. Men vil bare lige sende dig en  og nogle krydsede fingre for, at der gemmer sig et smukt lille ønskebarn i din mave

Lisbeth

P.S. Har dog læst, at det er normalt at bløde efter ægopsætning og at man sagtens kan være gravid alligevel

Anmeld

6. januar 2011

Anonym trådstarter

Lisbeth1985 skriver:

Jeg ved desværre ikke så meget om det, da vi først lige er gået igang med IVF.. Men vil bare lige sende dig en  og nogle krydsede fingre for, at der gemmer sig et smukt lille ønskebarn i din mave

Lisbeth

P.S. Har dog læst, at det er normalt at bløde efter ægopsætning og at man sagtens kan være gravid alligevel

Jeg blødte 11 dage efter først og der var en del blod... Men nu får vi at se... ...

Anmeld

6. januar 2011

Jordbærpigen

Anonym skriver:

Jeg blødte 11 dage efter først og der var en del blod... Men nu får vi at se... ...

Altså man kan jo godt få en blødning når ægget sætter sig fast i livmoderen? Men hvor meget man bløder ved jeg ikke..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.