Mange gravide :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

446 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. januar 2011

Tropez

Hvor er der altså mange gravide lige med et.

Det hele startede, egentligt sidste år med at en kollega af min, fortalte hun var gravid, og hun skulle føde til sep. 2010, det var jo meget godt, så kom min veninde og fortalte hun skulle føde til nov. 2010.

Hmmm tænker man så det var alligevel pudsigt, så kommer svigerinden og fortæller at osse hun er gravid, og skal føde til april 2011, wow nu er der baby boom i omgangskredsen, jaaaa tak for ca 1½ måned efter er det så min tur  som kan fortælle at jeg er gravid og skal føde til juli 2011.

Jeg tænker så nu kan det vel snart ikke gå værre, meeen så kom en mandlig kollega i går og fortalte at han altså skal være far igen, omkring aug/sep, nu mangler vi da vist bare resten af slænget kommer og fortæller de osse skal have børn så bliver det da helt vildt, ville ikke rigtig noget med dette andet end at jeg bare synes det er helt vildt med alle de babyer i min omgangskreds 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

ønskerbaby

jeg sys os alle skal have baby

den 27 marts skal jeg være faster den 14 april skal min veninde have barn den 3 maj skal min kæreste være onkel den 24 maj skal vores underbo have barn den 28 juni skal jeg være store søster den 29 juni skal min anden veninde have barn

altså hold da op

hvornår er det min tur

Anmeld

6. januar 2011

Ka+Ma=Be

Synes mit liv har været et stort babyboom de sidste 3 år ;P hehe. Så jeg kan kun give dig ret Og sådan forsætter det nok nogle år endnu ind til alle har fået alle de børn de gerne vil

Anmeld

6. januar 2011

Maja88

sådan er det bare tror jeg hehe..

havde 2 håndboldveninder som fødte i oktober 2010

så kommer jeg som skal føde i marts 2011.

så skulle svigerinden have født i april 2011(men hun mistede desværre)

så skal min mands fætter være far i april 2011

og dennes storebror i maj 2011.

så vi siger lige trip trap træsko...

så der bliver noget at se til for  deres mormor

Anmeld

6. januar 2011

Tropez

chelleb skriver:

jeg sys os alle skal have baby

den 27 marts skal jeg være faster den 14 april skal min veninde have barn den 3 maj skal min kæreste være onkel den 24 maj skal vores underbo have barn den 28 juni skal jeg være store søster den 29 juni skal min anden veninde have barn

altså hold da op

hvornår er det min tur

Jamen din tur skal da osse være her i 2011 om ik andet så er du da gravid inden årsskiftet det er jeg sikker på så kan du osse komme med rækken 

Anmeld

6. januar 2011

Tropez

Katte87 skriver:

Synes mit liv har været et stort babyboom de sidste 3 år ;P hehe. Så jeg kan kun give dig ret Og sådan forsætter det nok nogle år endnu ind til alle har fået alle de børn de gerne vil

For midt vedkommende, har der ikke været nogen fødsler de sidste 2-3 år ud over ham min kollega, ellers har det stået pænt stille, så begyndte vi på fertilitetsbehandling og så skal jeg ellers love for det gave los, har sågar 3 på fjæs udover de andre som lige har fået eller skal til og have baby, det var bare så mærkeligt at der lige blev skubbet gang i det hele samtidig med

Anmeld

6. januar 2011

Tropez

Maja88 skriver:

sådan er det bare tror jeg hehe..

havde 2 håndboldveninder som fødte i oktober 2010

så kommer jeg som skal føde i marts 2011.

så skulle svigerinden have født i april 2011(men hun mistede desværre)

så skal min mands fætter være far i april 2011

og dennes storebror i maj 2011.

så vi siger lige trip trap træsko...

så der bliver noget at se til for  deres mormor

Ja det er det vel, det bare så skørt at der intet er sket i næsten 3 år, og så lige med et er vi alle bare gravide, synes det var ret syret 

Anmeld

6. januar 2011

ønskerbaby

Tropez skriver:

Jamen din tur skal da osse være her i 2011 om ik andet så er du da gravid inden årsskiftet det er jeg sikker på så kan du osse komme med rækken 

mange tak man har jo lov at håbe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.