Har bare brug for at læsse af og håber måske nogle vil give lidt råd.
teksten bliver nok lang så håber i har tålmodighed til at læse dette.
I maj 2010 fik vi en dejlig skøn lille dreng.
alt gik godt. Men siden er det virkelig gået ned af bakke med mig og mandens forhold. Vi har siden han var 10 dage gammel været på et mor-barn hjem i vejle. Det har været hårdt for både mig og ham psykisk. jeg har altid kunnet klare vores søn fint. har altid opfyldt hans behov. Jeg er blevet rost til skyerne både af kommunen og af en psykolog(vi har fået lavet en forældreevne underøsgelse). Men manden har aldrig hjulpet med de praktiske ting og han tager sig sjældent af vores søn. han sidder bare ved den ja undskyld mig (skide comuter!!) hele dagen. skal be ham konstant og i august var det, da bedte jeg ham om at rejse hjem en uge deroppe fra. Inden jeg sagde det snakkede vi om det hele, men han blev så gal at han smed med en stol gik ind og hentede vores søn, og så sagde han, "hvis den stol ikke havde været der, så havde jeg slået dig".
. derfor den beslutning, nå, han rejste hjem og han var jo rigtig ked af det, og så var jeg så "dum" at tage ham tilbage, da jeg havde svært ved at klare det pres personalet lagde på mig. (de prøvede at overbevise mig om at jeg skulle tage ham tilbage), nu kom vi så hjem fra det mor-barn hjem her d. 1 decemeber og herhjemme er det da gået helt galt, han tager overhovedet ikke vores søns behov først, hjælper ikke, når jeg ber ham om noget, blir han gal og så når han siger han nok skal gøre det, så kan han det ikke alligevel. er så træt af det. kommunen kommer her hver dag, men hver dag har jeg maske på og siger han også laver lidt. Kan ikke åbne op overfor kommunen. er så bange for at miste min søn, selvom jeg har fået at vide jeg kan klare mig som ene mor. ved ikke hvor længe jeg kan holde den maske for kommunen. er ved at gå ned med flaget kan jeg mærke. er jo bange for at sige noget, er bange for at manden skal gøre alvor ud af det og slå mig. er virkelig angst :-(
Tak fordi jeg måtte læsse af
Anmeld