Jeg skal bare lige høre om det er mig der synes man er lidt "snæversynet"(eller hvad jeg skal kalde det). Jeg synes i hvert fald det er noget så underligt..
Jeg står og er igang med at rydde sne fra fortovet.
EN længere nede af vejen og også ved at rydde sne, men med hans minitraktortingest. Mens jeg er igang med mit og naboens(højre side) fortov, tager han sit eget og hans nabos fortov. Løfter ploven/fejeren og kører forbi mig(på modsatte fortov) med løftet plov, kører over på min sidde og tager nr 2+3 nabo på venstre sides fortov.. Derefter løfter han ploven, kører med løftet plov forbi min nabos(venstre side), forbi mig og kører ned til min nabos nabo og tager deres fortov og kører så hjem til sig selv
Hvad sker der lige for nabohjælp.. synes bare det er så langt ude når han alligevel kører på alle de fortove at han så ikke rydder dem også..
SOm kæresten siger kan det jo være de betaler ham for det - men hvorfor så ikke lige smide en seddel i vores postkasser og høre om vi vil betale for at få det gjort også..
Nå, ville ikke så meget med indlægget, bare lige ud med min lille morgenoplevelse, som undre mig meget!!!
Rigtig god dag til jer alle 
Anmeld