Nogle gange er der bare nogle mennesker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

458 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. januar 2011

Kvindemin

som 'forstår' at opfører sig meget unomalt. Nævner ingen navne.
Jeg har herinde haft en masse pige tøj til salg, og personen skrev at hun var meget meget interesseret. Det var fint, og jeg gav hende en MEGET billig pris, fordi hun klagede over ingen penge.
Men kunne købe alt muligt andet herinde
Pyt også med det...
Jeg har holdt tøjet for hende i 2 mdr. snart, selvom der er mange andre der ville købe det. Hun har flere gange bilt mig ind at pengene var overført, men hun havde ikke mit konto nr.  Hmmmf....
Og sådan fortsat det, syntes det er SÅ tarveligt at man ikke bare kan sige 'hey, jeg har fortrudt, eller hey - jeg har ikke lige nogle penge', så har man en chance for at sælge til en anden. Især når man har brugt så meget krudt på at pakke ned, holde tilbage, har tilbudt masse ekstra tilbehør med (gratis spinningringe), juletilbehør, småkager osv. Blot for at hjælpe, så føler man sig sku røvrendt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

LinLin

Det er da også for dårligt! Det ville jeg sgu også blive sur over....

Anmeld

6. januar 2011

Stald

Chritinap skriver:

som 'forstår' at opfører sig meget unomalt. Nævner ingen navne.
Jeg har herinde haft en masse pige tøj til salg, og personen skrev at hun var meget meget interesseret. Det var fint, og jeg gav hende en MEGET billig pris, fordi hun klagede over ingen penge.
Men kunne købe alt muligt andet herinde
Pyt også med det...
Jeg har holdt tøjet for hende i 2 mdr. snart, selvom der er mange andre der ville købe det. Hun har flere gange bilt mig ind at pengene var overført, men hun havde ikke mit konto nr.  Hmmmf....
Og sådan fortsat det, syntes det er SÅ tarveligt at man ikke bare kan sige 'hey, jeg har fortrudt, eller hey - jeg har ikke lige nogle penge', så har man en chance for at sælge til en anden. Især når man har brugt så meget krudt på at pakke ned, holde tilbage, har tilbudt masse ekstra tilbehør med (gratis spinningringe), juletilbehør, småkager osv. Blot for at hjælpe, så føler man sig sku røvrendt

Det er tavligt, jeg har også oplevet det og holdte det i 1½ måned og hun blev ved med at sige der var overført men hun havde heller ikke mit konto nummer og skrev også dårlige undskyldninger det var så bare på en anden side end den her, men jeg har nu sat det til salg igen ..

Synes jeg også du ska gøre skrive til hende at hun får en sidste chance nu ellers sæt det til salg igen, det viser jo bare hun ikke er interesseret nok 

Anmeld

6. januar 2011

Laulund87

Det var da en underlig opførsel

Og tænk at skrive man har overført penge, og personen ikke har kontonr Kan sgu godt forstå du føler dig røvrendt

Anmeld

6. januar 2011

slettet_7530

"Hende" kender jeg godt

Jeg har solgt tøj nu i snart 4 år og jeg har solgt meget tøj, jeg lærte ret hurtigt at man må være kold og kontant, er pengene der ikke efter 3 dage som det tager at overføre fra en anden bank skriver jeg til personen de får så yderligere 3 dage og er der ikke betalt der, skriver jeg en besked om at næste gang  må man gerne lige gøre opmærksom på hvis man ikke er interesseret alligevel, sammen med en info om at tøjet nu bliver sat til salg igen.

Jeg holder ikke tøj mere har prøvet det samme som du og der kom 117 undskyldninger om at kh eller andre ydelser ikke var gået ind og de nok skulle bliver overført osv osv, der har jeg måtte sige at det jo er ærgeligt for så bliver det ikke holdt længere, hvorefter jeg fik en besked om at jeg var en dum kælling og diverse andre gloser, men det kan jeg leve med

Anmeld

6. januar 2011

Laulund87

Albertesmor skriver:

"Hende" kender jeg godt

Jeg har solgt tøj nu i snart 4 år og jeg har solgt meget tøj, jeg lærte ret hurtigt at man må være kold og kontant, er pengene der ikke efter 3 dage som det tager at overføre fra en anden bank skriver jeg til personen de får så yderligere 3 dage og er der ikke betalt der, skriver jeg en besked om at næste gang  må man gerne lige gøre opmærksom på hvis man ikke er interesseret alligevel, sammen med en info om at tøjet nu bliver sat til salg igen.

Jeg holder ikke tøj mere har prøvet det samme som du og der kom 117 undskyldninger om at kh eller andre ydelser ikke var gået ind og de nok skulle bliver overført osv osv, der har jeg måtte sige at det jo er ærgeligt for så bliver det ikke holdt længere, hvorefter jeg fik en besked om at jeg var en dum kælling og diverse andre gloser, men det kan jeg leve med

Anmeld

6. januar 2011

Ox.

ØV hvor fejt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.