Gode kager

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

871 visninger
9 svar
0 synes godt om
6. januar 2011

Kvindemin

Jeg skal holde dåb d. 16 januar og denne gang har vi valgt at invitere til ren kaffe og kage. Mit spørgsmål lyder så på, hvilken kage der er god når man laver den om lørdagen, så den kommer til at stå koldt og pyntet natten over, uden den skal skal blive tør og ulækker.
Kender i nogle kager??

Venlih hilsen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

birgitte

altså jeg synes gulerodskage er super lækkert og den er jo dejlig svampet og nam nam med ostefrosting på og den er os lækker dagen efter!

Anmeld

6. januar 2011

Kvindemin

birgitte skriver:

altså jeg synes gulerodskage er super lækkert og den er jo dejlig svampet og nam nam med ostefrosting på og den er os lækker dagen efter!

Det var da en rigtig god ide, sådan en bliver den ene Tak.

Anmeld

7. januar 2011

tumle81

Jeg har lavet en chokoladekage, som jeg halverede og puttede et tyndt lag hindbær som blot er moset med en gaffel og chokolade creme imellem. Som frosting anvendte jeg ucf og den smager bare himmelsk

Anmeld

7. januar 2011

Kvindemin

tumle81 skriver:

Jeg har lavet en chokoladekage, som jeg halverede og puttede et tyndt lag hindbær som blot er moset med en gaffel og chokolade creme imellem. Som frosting anvendte jeg ucf og den smager bare himmelsk

Der skal ikke noget imellem. Da det er en bamseform der skal bages i ovnen. Og det skal være en kage der er lige så god dagen efter

Anmeld

7. januar 2011

ChatH

Chritinap skriver:

Der skal ikke noget imellem. Da det er en bamseform der skal bages i ovnen. Og det skal være en kage der er lige så god dagen efter

HVad med en brownies? de er altid gode dagen efter også

Anmeld

7. januar 2011

Kvindemin

Chatarina skriver:

HVad med en brownies? de er altid gode dagen efter også

Er de det? Skal bage en masse muffins og så to bamseform's kager. Tænker at den ene skulle være en chokolade kage. Men så tager jeg brownies. Og så bliver den anden en gulerodskage.

Tror i ikke at sådan en alm. lys dej med hindbær i ville være lige så god??
Og tusinde tak for svar.

Anmeld

7. januar 2011

ChatH

Chritinap skriver:

Er de det? Skal bage en masse muffins og så to bamseform's kager. Tænker at den ene skulle være en chokolade kage. Men så tager jeg brownies. Og så bliver den anden en gulerodskage.

Tror i ikke at sådan en alm. lys dej med hindbær i ville være lige så god??
Og tusinde tak for svar.

Det synes jeg de er ville bage de to forme som en brownies og en gulerods kage så og så evt lave en masse muffins af en lys dej. mener jeg har en fantastisk opskrift på muffins og bær med hvid chokolade- hvis det er?

Anmeld

7. januar 2011

Kvindemin

Chatarina skriver:

Det synes jeg de er ville bage de to forme som en brownies og en gulerods kage så og så evt lave en masse muffins af en lys dej. mener jeg har en fantastisk opskrift på muffins og bær med hvid chokolade- hvis det er?

Det lyder bare fantastisk, vil meget gerne be om opskrifter
Tusinde tak.

Anmeld

7. januar 2011

ChatH

Chritinap skriver:

Det lyder bare fantastisk, vil meget gerne be om opskrifter
Tusinde tak.

Finder den lige og sender en PB

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.