1. lægebesøg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

335 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. januar 2011

Anonym trådstarter

Hvornår skal man tage til læge og få bekræftet at man er gravid? Og hvordan foregår det? Har hørt at det blot er via en alm. g-test..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Hvornår skal man tage til læge og få bekræftet at man er gravid? Og hvordan foregår det? Har hørt at det blot er via en alm. g-test..

Jeg var først ved lægen i uge 10, men det er helt op til dig selv, når du har taget en positiv test. Ja, h*n tager en almindelig test, så hvis du har testet positiv med flere tests derhjemme, skulle den være god nok 

Anmeld

6. januar 2011

Karina84

Det er vist meget forskelligt fra læge til læge hvordan og hvornår de vil ha en ind. Jeg ringede til lægen efter jeg selv havde taget på postive tests, og jeg kom ind til hende et par dage efter, hvor hun også lige tjekkede om den var god nok. Så fik jeg ellers lidt materiale omkring graviditet og vi snakkede lidt om hvad der skulle ske... Og så aftale vi så en tid til 1.lægebesøg hvor man laver vandrejournal, tager blodprøver osv. som typisk ligger i uge 9-10 stykker 

Så ja ring til lægen, hvis du står med en positiv test, så hjælper de dig med hvordan og hvorledes

Anmeld

6. januar 2011

Lambi

jeg ringede til lægen nogle dage efter jeg var blevet gravid, og de sagde at jeg skulle have en tid da jeg var 8 fulde uger henne ifølge min sidste mens. så ring ind og fortæl dem hvornår du har testet, så får du en tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.