update kur:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

650 visninger
11 svar
0 synes godt om
6. januar 2011

ChatH

Ja idag er så den 6 dag vi er igang vægten siger allerede minus 3,4 kilo og min mands siger 3,7 kilo. syntes virkelig den der madlog side er effektiv. så regner da bestemt med at jeg har tabt lidt mere inden barnedåben.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

Lilac

Hold da op hvor er det flot! Det ser da lovende ud!!

Anmeld

6. januar 2011

ChatH

xxx skriver:

Hold da op hvor er det flot! Det ser da lovende ud!!

Ja ville gerne tabe mig 4-5 kilo inden dåben men ved jeg ikke om jeg når

Anmeld

6. januar 2011

Karo

Chatarina skriver:

Ja idag er så den 6 dag vi er igang vægten siger allerede minus 3,4 kilo og min mands siger 3,7 kilo. syntes virkelig den der madlog side er effektiv. så regner da bestemt med at jeg har tabt lidt mere inden barnedåben.. 

Hvor er det bare flot søde

Du skal helt sikker nå de 5 kg inden barnedåben, det er jeg ikke itvivl om.

Anmeld

6. januar 2011

ChatH

Karo skriver:

Hvor er det bare flot søde

Du skal helt sikker nå de 5 kg inden barnedåben, det er jeg ikke itvivl om.

TARK

ja jeg håber det satme, har ikke en ærlig kjole jeg kan være iså jeg kæmper hårdt og har faktisk overhovedet ikke syndet siden lørdag er meget stolt. har heller ikke drukket cola.. 

Anmeld

6. januar 2011

TbCp

Det er dælme godt gået af jer begge to!!!

Anmeld

6. januar 2011

Ni-ko-li-ne

Chatarina skriver:

hvor er du SEJ!

Anmeld

6. januar 2011

JustAnotherName

Ej, hvor er I gode. Det er rigtig flot   

Hvad er det helt for noget?
Er det opskrifter på sund mad, som skal følges? Tabeller, eller?

Er det nemt at overholde, og ja - hvad er det helt for noget? 

Anmeld

6. januar 2011

ChatH

JustAnotherName skriver:

Ej, hvor er I gode. Det er rigtig flot   

Hvad er det helt for noget?
Er det opskrifter på sund mad, som skal følges? Tabeller, eller?

Er det nemt at overholde, og ja - hvad er det helt for noget? 

Tark.. 

jamen det er egentlig bare en tabel man skriver mad ind iog så regner den KJ ud for dig. den regner ud hvor meget du må spise på en dag og så kan man egentlig selv bestemme hvordan og hvorledes man gør det- alt med måde

man skriver morgenmad, frokost, aftensmad og drikke samt mellemmåltider ind og så viser den hvor mange KJ man har spist

der er en masse opskrifter derinde man kan søge i f.eks. hvis man har fisk i fryseren så kan man søge efter en opskrift der indeholder det, men også efter KJ. skide smart.. det virker for os fordi vi bliver holdt oppe på noget sammen..

Anmeld

6. januar 2011

JustAnotherName

Chatarina skriver:

Tark.. 

jamen det er egentlig bare en tabel man skriver mad ind iog så regner den KJ ud for dig. den regner ud hvor meget du må spise på en dag og så kan man egentlig selv bestemme hvordan og hvorledes man gør det- alt med måde

man skriver morgenmad, frokost, aftensmad og drikke samt mellemmåltider ind og så viser den hvor mange KJ man har spist

der er en masse opskrifter derinde man kan søge i f.eks. hvis man har fisk i fryseren så kan man søge efter en opskrift der indeholder det, men også efter KJ. skide smart.. det virker for os fordi vi bliver holdt oppe på noget sammen..

Lyder skismer godt!

Men tror også det bliver lettere, at inddrage hele familien, og få det til at lykkes, hvis man er SAMMEN om det. End hvis man er den eneste der skal tabe sig. Ikke at det skal være en begrænsning eller undskyldning. Men det giver nok lidt ekstra blod på tanden og mod på at fortsætte, når man begge er med, og er så også nemmere at planlægge "rigtig mad" udfra ....vil jeg tro.

Men det lyder virkelig smart!  .....Må nok lige tjekke det lidt nærmere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.