Næseblod ved hidsighed..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.194 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. september 2008

MorCamilla

Mikkel har en periode lige nu, (det har varet i små 14 dage efterhånden) hvor han får næseblod når han bliver hidsig. Ikke sådan at han banker hovedet ind i noget og får næseblod, det kommer nærmest mest af sig selv..
Det bløder ikke voldsomt, men det render stille og roligt ud ind til han "falder ned" igen..
Nogle der også har børn der får det, eller gode råd til hvordan vi kan stoppe det...??

Knus fra Camilla, som lige vil nævne at han bliver hidsig hvis han f.eks. får nej til at få en kiks eller lignende...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2008

Loggidut

ja...igen min Christian...mit smertesbarn! (L)

jeg ventede i flere år hvor jeg troede det var fordi han pillede næse, men så kom det også når han slog næsen, og derfor tog jeg til øre/næselægen med ham.

han blev ætset oppe i næsen, et ubehageligt besøg, men det er ganske kort, og siden har han været rigtig glad for det!

vi fik splittet så mange trøjer af med blod kan jeg huske, og til sidst kunne han faktisk ikke dyrke motion uden at få næseblod...så gør noget ved det nu, det er sikkert bare en lille tynd blodåre...det var det ihvertfald med CHR.

held og lykke med det

Anmeld

11. september 2008

twinboys

Loggidut skriver:

ja...igen min Christian...mit smertesbarn! (L)

jeg ventede i flere år hvor jeg troede det var fordi han pillede næse, men så kom det også når han slog næsen, og derfor tog jeg til øre/næselægen med ham.

han blev ætset oppe i næsen, et ubehageligt besøg, men det er ganske kort, og siden har han været rigtig glad for det!

vi fik splittet så mange trøjer af med blod kan jeg huske, og til sidst kunne han faktisk ikke dyrke motion uden at få næseblod...så gør noget ved det nu, det er sikkert bare en lille tynd blodåre...det var det ihvertfald med CHR.

held og lykke med det

Ja det ville også være mit bud...

Majbritt(H)

Anmeld

11. september 2008

Skovurt

Jeg har ikke prøvet det med min egen søn - han er lille endnu, og "nøjes" med at blive blå i hovedet af arrighed når noget går ham imod :P

Men min nevø, som i dag er 14, døjede med det nogle gange når han som lille blev meget hidsig. Jeg ved at min søster gik til lægen med det, men der blev ikke gjort noget ved det, og Martin voksede så fra det.
Men som de andre siger - det kan være et tyndt blodkar, så jeg ville også lige tage et smut forbi lægen, så han kan vurdere om der skal gøres noget ved det eller ej :)

Held og lykke med den lille blodtud

Anmeld

11. september 2008

Bastian

Puha, det er da synd. Det må I få kigget på. Min datter - især da hun var lille - holder op med at trække vejret, når hun er meget hidsig. Det kaldes affektanfald, tror jeg nok. Lægen sagde, at det ikke var unormalt, og at det var godt hun besvimede, for så begynder hun at trække vejret igen:-o.

Anmeld

11. september 2008

MorCamilla

Jeg vidste slet ikke at det kunne være sådan noget med tynde blodåre, men det giver jo fint mening faktisk. Så 1000 tak for rådene, jeg vil ringe til lægen som det første i moegen tidlig og få en snak med ham om det..

Knus fra Camilla.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.