Skulle lige ud med det(en fjolle tråd) ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

430 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. januar 2011

FamilienSørensen

Hejsa I skønne damer, jeg er i så godt humør i dag. Jeg skal starte i praktik på mandag som kok på Hotel Scandic i Randers. Og jeg er så glad for vores barn, endelig er jeg gravid, det er helt fantastisk jeg er så lykkelig.!

Men der er lige nogle andre ting som jeg vil af med.

Jeg synes at skaldede mænd er lidt øøh ret frække. Jeg har en kæreste og det hele og han har det helt ok med at jeg siger det højt og tydeligt til alle. Han griner bare af mig , hver gang jeg nævner det Men Jason Statham GUF Wentworth Miller GUUF MC Clemens GUUF Luke Goss GUUUF Haha skøre mig

Og jeg er løbet tør for noget surt at spise så sidder og spiser rødkål med ske har købt syltede agurker i dag, men spiser dem bare på NO TIME Haha

Og jeg går og prutter hele tiden pga. graviditeten, min kæreste synes ikke det er så rart når vi ligger i ske, men hvad fanden han elsker mig Haha

Ej tag jer ikke af mig, fjolle humøret har bare sparket ind.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

Filippa & Liva

ha ha ha ha ha ha ha!

din skøre tøs altså..

skulle da lige læse din tråd og kunne ikk lade være med sidde og små grine for mig selv.. hvor hyggeligt.

dejligt at læse du er glad, det fortjener I begge og endnu engang kæmpe tillykke med jeres lille spire i mavsen, glæder mig til at høre meeeget mere om det!

ha ha ha ha, skaldede mænd, syltede agurker og prutter..

Anmeld

5. januar 2011

FamilienSørensen

BigBabyWish skriver:

ha ha ha ha ha ha ha!

din skøre tøs altså..

skulle da lige læse din tråd og kunne ikk lade være med sidde og små grine for mig selv.. hvor hyggeligt.

dejligt at læse du er glad, det fortjener I begge og endnu engang kæmpe tillykke med jeres lille spire i mavsen, glæder mig til at høre meeeget mere om det!

ha ha ha ha, skaldede mænd, syltede agurker og prutter..

Ha ha ha ha ha

Dejligt at kunne få dig til at le

Og tusind tak for det! Der skal nok også snart være gode nyheder for jer det ved jeg! Gode mennesker fortjener gode ting

Jow jow me likey haha

Knus Kusuma

Anmeld

5. januar 2011

FamilienSørensen

Hvordan kunne jeg glemme Vin Diesel

Anmeld

6. januar 2011

Filippa & Liva

Jacob&Kusuma skriver:

Hvordan kunne jeg glemme Vin Diesel

Ååh ja, Vin Diesel er ikke helt tosset, ha ha..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.