Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg elsker min iPhone 4, det er mere et spørgsmål om du vil føle dig snydt til sommer, når iPhone 5 kommer .... (selv om man nok skal vente 2-3 måneder fra den er annonceret, til den kommer i danske butikker).
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Apples skriver: Første gang jeg skulle igang med den- tænkte jeg, SHIT det her finder jeg aldrig ud af...men det var fordi jeg prøvede at koble den til itunes 8 og ikke itunes 10- som det krævede....der var jeg ved at få spat...men Vupti så virkede alt bare derfra, og den er bare så super nem og brugervenlig
Første gang jeg skulle igang med den- tænkte jeg, SHIT det her finder jeg aldrig ud af...men det var fordi jeg prøvede at koble den til itunes 8 og ikke itunes 10- som det krævede....der var jeg ved at få spat...men Vupti så virkede alt bare derfra, og den er bare så super nem og brugervenlig
Lige præcis det fumlet jeg også med hehe .. jeg bruger den til SÅ meget - rejseplanen bruger jeg næsten dagligt (bor i kbh - går i skole i Roskilde) - facebook - mail - ipod - spil osv.. det er simpelthen bare fantastisk
Ellim skriver: Lige præcis det fumlet jeg også med hehe .. jeg bruger den til SÅ meget - rejseplanen bruger jeg næsten dagligt (bor i kbh - går i skole i Roskilde) - facebook - mail - ipod - spil osv.. det er simpelthen bare fantastisk
Den er bare super Min søn er også MEGET glad for den- da jeg har downloaded "dora dora" og div andre apps til ham....Så han elsker når han får lov at sidde og kigge med Og den tager jo helt fantastiske billeder og videoklip. Jeg har bare ikke fundet ud af det der "facetime". Skal andre have det sat op på deres iphone og er det kun iphone 4 der har det?
-anita
Apples skriver: Den er bare super Min søn er også MEGET glad for den- da jeg har downloaded "dora dora" og div andre apps til ham....Så han elsker når han får lov at sidde og kigge med Og den tager jo helt fantastiske billeder og videoklip. Jeg har bare ikke fundet ud af det der "facetime". Skal andre have det sat op på deres iphone og er det kun iphone 4 der har det? -anita
Jamen det der videoopkalds halløj - jeg tror at man begge skal have 4'eren og så er det noget med at man skal være på trådløst nedværk (ligesom det man har hjemme til computeren) det er ikke nok med det på mobilen mener jeg.. Min kæreste og jeg har begge 4'eren og logget på det trødløse herhjemme og der funget det!? Lidt kompliseret..!!
Men stadig genial
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128