Meget ligegyldig tråd, men lidt hyggeligt:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

728 visninger
11 svar
0 synes godt om
5. januar 2011

Lotus86

Har lige siddet og kigget nogle af mine gamle tråde igennem, og faldt over en der omhandlede ægløsning, eller mangel på samme, har oprettet tråden den 14. oktober, og var meget frustreret over, at jeg ikke kunne få en positiv ægløsningstest, og kan huske at jeg dengang tænkte, at det bare aldrig nogensinde ville lykkes for os - to dage senere testede jeg positiv på en graviditetstest og er nu i 16. uge  Synes det er lidt hyggeligt

Nå, det var jo en rimelig ligegyldig tråd, men dem skal der vel også være plads til

God aften til alle

-Nanna

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

Filippa & Liva

Lotus86 skriver:

Har lige siddet og kigget nogle af mine gamle tråde igennem, og faldt over en der omhandlede ægløsning, eller mangel på samme, har oprettet tråden den 14. oktober, og var meget frustreret over, at jeg ikke kunne få en positiv ægløsningstest, og kan huske at jeg dengang tænkte, at det bare aldrig nogensinde ville lykkes for os - to dage senere testede jeg positiv på en graviditetstest og er nu i 16. uge  Synes det er lidt hyggeligt

Nå, det var jo en rimelig ligegyldig tråd, men dem skal der vel også være plads til

God aften til alle

-Nanna

Synes det er super dejligt at høre, at trods frustrationer og mange forvirrende tanker, at det lige pludselig kan lade sig gøre at stå med den dejligste positive test, når man mindst venter det!!

Stort tillykke!!

Anmeld

6. januar 2011

Lotus86

BigBabyWish skriver:

Synes det er super dejligt at høre, at trods frustrationer og mange forvirrende tanker, at det lige pludselig kan lade sig gøre at stå med den dejligste positive test, når man mindst venter det!!

Stort tillykke!!

Lige præcis, det kan nemlig lade sig gøre, og oftest når man mindst venter det

Anmeld

6. januar 2011

Sofia

Det er hyggeligt at kigge tilbage, jeg kan huske jeg var ved at gå amok over de æ-tests... men det bar jo frugt i sidste ende Tillykke med graviditeten!!

Anmeld

6. januar 2011

BabyMus

Ej det er da meget sjot at tænke på at du lige har skrevet det indlæge, og så bliver gravid lige bagefter. (:

Anmeld

6. januar 2011

Lotus86

Ja jeg kunne heller ikke lade være med at smile da jeg læste det, og så på datoen, har jo været gravid der midt i mine frustrationer, for den 14. var min testdag, havde jeg bare glemt oven i alt det andet

Anmeld

6. januar 2011

Brams

Lotus86 skriver:

God aften til alle

-Nanna

Stort tillykke med graviditeten og dejligt med en positiv tråd

Anmeld

6. januar 2011

RiUL

Lotus86 skriver:

God aften til alle

-Nanna

Hihi :p Hvor sjovt  

Det er en dejlig tanke, at man sådan lige er blevet gravid, selvom at man troede at det ikke kunne lykkedes

Jeg skrev selv et brokke indlæg, også fordi jeg troede at jeg heller ikke havde ægløsning, og 5 dage efter tester jeg positiv  

Hvor er vi bare heldige 

Anmeld

6. januar 2011

Lotus86

Brams skriver:

Stort tillykke med graviditeten og dejligt med en positiv tråd

Tak skal du have

Anmeld

6. januar 2011

Lotus86

ri.ul skriver:

Hihi :p Hvor sjovt  

Det er en dejlig tanke, at man sådan lige er blevet gravid, selvom at man troede at det ikke kunne lykkedes

Jeg skrev selv et brokke indlæg, også fordi jeg troede at jeg heller ikke havde ægløsning, og 5 dage efter tester jeg positiv  

Hvor er vi bare heldige 

Ja det er helt skørt at tænke på

Og ja, vi er nemlig super heldige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.