9 mdr og 5 dage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

601 visninger
10 svar
0 synes godt om
5. januar 2011

Karo

gik der før Ida tog sit første skridt

Her til aften da Ida havde været i bad stillede jeg Ida på gulvet som jeg plejer. Der står hun så lidt og vupti.....................så tog hun sku et skridt

Jeg tænkte det nok var et tilfælde men efterfølgende gjorde hun det 2 gange mere, hvor hun satte sig ned mellem skridtene. Efter et stykke tid rejste hun sig op og så..........................kom der 2 skridt i rap

Så nu får mor her snart travlt med at løbe efter hende.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

Oliver,Troia&Wictor

kæmpe tillykke det er sådan en stor dag

Anmeld

5. januar 2011

B&J

ej hvor er hun dygtig

og hvor ser hun bare dejlig ud

Anmeld

5. januar 2011

Caroline86

sejt gået! Bogstavligt talt

Anmeld

5. januar 2011

Henri84

Hvor er hun dygtig

Anmeld

5. januar 2011

oo

jeg sidder her og måber og siger til Søren "katjas datter er 9 måneder og 5 dage og har lige taget sine første skridt!" - hvortil Søren på ægte far manér svarer "sig til hende, at Sol gik da hun var 3 uger"

Anmeld

5. januar 2011

Mor til L&S

Hold op det er flot Sejt altså...

Hvor længe har hun kunne stå i det fri uden at holde ved noget??

Liva er jo præsic lige så gammel som din datter og står op ved ting hele tiden og er lige begyndt at gå rundt ved sofabordet, men meget forsigtigt

Tillykke med det

Anmeld

6. januar 2011

Karo

Tjuhl skriver:

jeg sidder her og måber og siger til Søren "katjas datter er 9 måneder og 5 dage og har lige taget sine første skridt!" - hvortil Søren på ægte far manér svarer "sig til hende, at Sol gik da hun var 3 uger"

Mænd altså.

Anmeld

6. januar 2011

Karo

Mor til Liva skriver:

Hold op det er flot Sejt altså...

Hvor længe har hun kunne stå i det fri uden at holde ved noget??

Liva er jo præsic lige så gammel som din datter og står op ved ting hele tiden og er lige begyndt at gå rundt ved sofabordet, men meget forsigtigt

Tillykke med det

Hun har længe (lidt over 1 måned) kunne stå uden støtte. Hun kan selv rejse sig uden støtte og stå stille på den samme plet i et stykke tid nu. Så vi vidste godt at hun snart ville gå, men var alligevellet MEGET overrasket da hun tog et skridt igår

Hun har i meget lang tid stavret rund om sofabordret og der er efterhånden kommet fart på. Hjørnerne giver ikke længere problemer og man skal ikke lade noget stå på bordret hvis ikke man vil have hun skal have fat i det.

Anmeld

6. januar 2011

Gaia

sikke en sej lille pige du har. tillykke med hendes første skridt. det er altså smadder stort Glæder mig også til min pige kan det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.