Det første skridt :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

323 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. januar 2011

Karo

Her til aften da Ida havde været i bad stillede jeg Ida på gulvet som jeg plejer. Der står hun så lidt og vupti.....................så tog hun sku et skridt

Jeg tænkte det nok var et tilfælde men efterfølgende gjorde hun det 2 gange mere, hvor hun satte sig ned mellem skridtene. Efter et stykke tid rejste hun sig op og så..........................kom der 2 skridt i rap

Så nu får mor her snart travlt med at løbe efter hende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

Rosa

WAUW tillykke med hende!!!  Hvor er hun bare sej!!!

Anmeld

6. januar 2011

ChatH

Karo skriver:

Her til aften da Ida havde været i bad stillede jeg Ida på gulvet som jeg plejer. Der står hun så lidt og vupti.....................så tog hun sku et skridt

Jeg tænkte det nok var et tilfælde men efterfølgende gjorde hun det 2 gange mere, hvor hun satte sig ned mellem skridtene. Efter et stykke tid rejste hun sig op og så..........................kom der 2 skridt i rap

EJ hvor fint, hun har fart på hende Ida man bliver bare så pokkers stolt som mor

Anmeld

6. januar 2011

lion

Hvor er Ida bare dygtig.

Sikke hurtig hun er.

Julius er først lige begyndt at finde ud af man kan kravle over dørtrin

Anmeld

6. januar 2011

Barbamama

Ej hvor er hun bare sej altså!!! Tillykke med det!

Anmeld

6. januar 2011

Ni-ko-li-ne

Karo skriver:

fantastisk! så er der snart rigtig fart over fæltet... hi hi...

Anmeld

6. januar 2011

sarahb

weeee hvor godt, så kommer det snart til at gå meget meget stærkt..

Anmeld

7. januar 2011

MORJESPERSEN

Karo skriver:

hvor flot... så går det jo kun en vej nu hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.