mand/kæreste til at hjælpe med vores dreng ???
Jeg har en kæreste, som jeg tror føler sig usikker med at være selv med vores søn og kan ikk skift en ble, får jeg ligger dødsyg og ikke må noget som helst, vi havde lavet en aftale om at når han gik på ferie og barsel i træk i dec 10, skulle han lære at skifte ble og kunne give ham flaske og være sammen med ham ... Men holder han det, nej da, nu har vi januar og han er begyndt på arbejde igen, og han har skiftet en tisse ble et par gange, men jeg skl stå og kigge om han gør det rigtigt og give ham flaske kan han godt, men begynder han at skrige fordi han har ondt i maven, så råber han og bliver nærmest sur og vil have at han skal over til mig .. Den anden dag spurtge jeg om han ikke lige kunne holde ham imens han sad ved sin computer, ja da, men gider ikke hvis han begynder skrige, jamen for helvede jeg skal sgu lave stort på tolittet, sååå noget jeg kun ud på badeværelset og så begyndte han jo, og så kunne jeg hører med det samme, hans suk, jeg gik tilbage og hentede ham og tog ham med i skråstolen ude på toilttet .... Jeg er ved at være træt af det...... En dag for 2-3 uger siden måtte jeg lave mad samtidig med at jeg skulle lave mad, det er altså ikke nemt skal jeg lige hilse og sige .....
Han kan ikke engang hjælpe med at lave mad, og knap nok finde ud af at hjælpe med at ryddde op ...
Så mit spørgsmål : hvordan er det hjemme hos jer og hvordan fik i jeres til at hjælpe efter i fik børn ???? Min søn er 2 månder og kan mærke at han ved hvem hans mor er, men far er jeg lidt usikker på om han er klar over .....
Tak for i gad og læse med og evt svar ...
Hilsen en meget træt mor, der ikke engang kan tage ud og handle uden sin søn ...
Anmeld