Barnepige - Århus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.640 visninger
2 svar
0 synes godt om
10. september 2008

medhjælperen

Hej alle sammen :)

Mit navn er Freja, jeg er 20 år og bor i Århus C (tæt ved storcenter nord).

Jeg har arbejdet som pædagogmedhjælper i snart 10 måneder, 8 af dem i vuggestue/børnehave og nu (og de sidste 2 måneder) i en ren vuggestue.

Men kunne godt bruge lidt extra "lommepenge", så jeg tænkte jeg ville høre om der er nogle af jer der har nogle dejlige børn i mangler en til at passe engang imellem?

Jeg har erfaring som barnepige siden jeg var 13 år, og er også den ældste i en søskendeflok på 4 (søskende 17,13 og 10). Nu er jeg så i vuggestue, som nævnt tidligere, og jeg nyder det i fulde drag.
Jeg har kørekort, men ingen bil. Så hvis i bor i nærheden af mig eller et busstoppested ville det være meget dejligt :)

Håber der er nogen der har brug for lidt hjælp engang imellem, så skal i være velkomne til at skrive til mig! Enten herinde eller på mail: stikkontakt@ofir.dk

Kram Freja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2008

medhjælperen

ville lige tilføje:

Hvis der er nogen af jer der har nogle gode ideer til hvor jeg skal søge efter eller råd til hvordan jeg kan finde mig nogle børn... så vil disse også blive taget glædeligt imod.

Er blevet spurgt af forældre i vuggestuen, men der er desværre en politik om at det må man ikke sålænge man er ansat... desværre desværre desværre :(

Anmeld

10. september 2008

MorCamilla

Hejsa Freja..

Vi bor dersværre langt fra dig, så det ville ikke være en mulighed for os, desværre..:(

Men du kunne evt. hænge nogle løbesedler op i stormagasiner og forretninger rundt omkring i byen og håbe at det giver bonus for dig.. Alt held og lykke med det..

Knus fra Camilla.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.