Jeg tror jeg har stress, hvad gør jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

851 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. januar 2011

Anonym trådstarter

Jeg ved ikke hvor jeg skal begynde, men jeg tror jeg har stress.

Jeg er frygtelig svimmel konstant, så svimmel at jeg én gang er faldet, jeg har trykken for brystet og kvalme. Jeg har konstant hovedpine, er altid træt, men kan ikke sove.

Jeg er enlig mor til to børn på 4 og 10 år. Jeg arbejder 37 timer om ugen, og går i skole ca. 3 timer om ugen. Min mor har lige fået konstateret en uhelbredelig kræftform. Mine forældre er mit eneste netværk, så det bliver ekstremt hårdt for mig/os hvis vi mister min mor.

Jeg har så sent fri, at jeg skal stresse hjem for at nå det inden institutionen lukker.

Jeg er utrolig perfektionistisk, og mit hjem er altid skinnende rent og ryddeligt.

Jeg ved egentlig ikke helt hvad jeg skal gøre? Jeg VIL arbejde, jeg VIL gå i skole, jeg VIL være mor, jeg VIL have et pænt og rent hjem + have.

Hvad vil/kan der ske hvis ikke jeg lytter til min krops signaler?

Jeg føler det vil være omsonst at gå til læge, hvad skal han gøre? Jeg VIL ikke sygemeldes - det får ingen mig til, så det er ikke en mulighed.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

jannebjerre

Du kan dø i væreste tilfælde...thats a fact!

Gå til læge og bliv sygemeldt....så du også kan være mor for dine børn om 2år...!!! 

Kæmpe knus til dig

Anmeld

5. januar 2011

TbCp

Hvis du ikke vil sygemeldes er det jo svært at gøre noget... kan du arbejde færre timer? Kan du få andre til at hente dine børn i institution? Har du råd til rengøringshjælp?

Anmeld

5. januar 2011

Faith

jannebjerre skriver:

Du kan dø i væreste tilfælde...thats a fact!

Gå til læge og bliv sygemeldt....så du også kan være mor for dine børn om 2år...!!! 

Kæmpe knus til dig

Anmeld

5. januar 2011

Mira0911

Synes helt klart at du skal tage til lægen og blive tjekket... 

Anmeld

5. januar 2011

ekzunz

Det kan godt være at du vil alle de ting, men du skal lytte til din krop, for den fortæller dig lige nu at det KAN du ikke.  Så bliver du nødt til at slække på nogle af dine krav til dig selv eller du bliver nødt til at finde nogle andre løsninger.

Nogle gange nytter det ikke at være stædig, for der er ting som er større end din vilje.

Jeg har været dér og er på vej ud på den anden side, men det tager rigtig lang tid, og der skal ikke meget til før at læsset vælter igen (så sent som idag præsterede jeg at måtte tage 2 omgange i 2 rundkørsler på vej til psykolog fordi jeg var stresset). Du bliver nødt til at lytte til din krop - både for din egen og for dine børns skyld.

Anmeld

5. januar 2011

Skouboe

Kort og kontant..

Du VIL, du VIL og du VIL. Din svimmelhed, hovedpine osv. er din krop der fortæller dig at du IKKE KAN!

Du er nødt til at sætte dig ned og prioritere dit liv, og prøve at finde en måde at lette din stress på, ellers bryder du helt sammen og så kan du hverken passe dine børn, din skole eller dit job.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.