Har brug for lidt hjælp???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

408 visninger
8 svar
0 synes godt om
5. januar 2011

Mullefisen2011

Efter vores 1. behandlings forsøg synes jeg ikke at jeg 100 % har kunne mærke min ægløsning denne gang.. Før mærkede jeg den hver gang også under forsøget.. Er der nogen der har prøvet det?

Ud over det har jeg jo haft symptomer og diverse ting siden jeg fik ægløsningssprøjten og så indtil nu..

Jeg mener at jeg havde min ægløsning for siden 1 uge siden og i morgen er jeg så på 28 dagen og håber da jeg snart skal have min mens.. men har en blanding af mens smerter og ægløsningssmerter stadig og mit udflåd er meget slimet stadig.. som det plejer at være op til en ÆL.. og synes ikke der er de vilde tegn på mens  ved det kan nå at komme da jeg har en ustabil cyklus men det er da mærkeligt at det er sådan..

Idag var vi ude og skulle træne men blev så dårlig med ondt nederst i underlivet og svimmelhed at jeg måtte stoppe.. har i prøvet det???

Håber i vil hjælpe??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

millesofie

jeg var i behandlig og til undersøgelser i knap 2 år og allerede efter den første undersøgelse (ballon) synes jeg at min ægløsning føltes anderledes og da jeg så kom på hormoner gik det helt skævt, jeg har også en skør cyklus (staves?) jeg ved ikke om den blev værre eller bedre men hvor jeg før viste præcis hvornår jeg havde ægløsning så kunne jeg pludselig ikke mærke det mere 

jeg mener ikke at have fået det dårligt af ægløsningen men jeg kan ikke sige det med sikkerhed var nemlig små dårlig under hele forløbet

men ja jeg fik jo en dejlig lille pigebasse ud af det

held og lykke

Anmeld

5. januar 2011

Mullefisen2011

Fisenberg skriver:

jeg var i behandlig og til undersøgelser i knap 2 år og allerede efter den første undersøgelse (ballon) synes jeg at min ægløsning føltes anderledes og da jeg så kom på hormoner gik det helt skævt, jeg har også en skør cyklus (staves?) jeg ved ikke om den blev værre eller bedre men hvor jeg før viste præcis hvornår jeg havde ægløsning så kunne jeg pludselig ikke mærke det mere 

jeg mener ikke at have fået det dårligt af ægløsningen men jeg kan ikke sige det med sikkerhed var nemlig små dårlig under hele forløbet

men ja jeg fik jo en dejlig lille pigebasse ud af det

held og lykke

Hvor er det dejligt at høre at jeg ikke er den eneste.. Så er det nok normalt for nogle at få det sådan når man er startet i behandling..

Er bare så træt af at føle at jeg stadig har min ÆL på nærmest 14 dagen når jeg gerne skulle have min mens i stedet.. og så er det træls at have alle de symptomer hele tiden..

Men kunne lyde som om vi har det nogenlunde ens..
Hvor mange forsøg måtte du igennem hvis jeg må spørge??

Anmeld

5. januar 2011

millesofie

Mullepigen86 skriver:

Hvor er det dejligt at høre at jeg ikke er den eneste.. Så er det nok normalt for nogle at få det sådan når man er startet i behandling..

Er bare så træt af at føle at jeg stadig har min ÆL på nærmest 14 dagen når jeg gerne skulle have min mens i stedet.. og så er det træls at have alle de symptomer hele tiden..

Men kunne lyde som om vi har det nogenlunde ens..
Hvor mange forsøg måtte du igennem hvis jeg må spørge??

ja det lyder som om vi har haft det på samme måde

jeg måtte prøve 15 gange

men den 15 gang prøvede vi noget nyt, jeg fik noget prototoron som jeg skulle tage fra jeg blev insemineret og 3mdr frem og ja det virkede

og så er man jo helt oppe at flyve

håber at det lykkes for dig snart, det er så at vente på sådan en lille spir

Anmeld

7. januar 2011

Mullefisen2011

Fisenberg skriver:

ja det lyder som om vi har haft det på samme måde

jeg måtte prøve 15 gange

men den 15 gang prøvede vi noget nyt, jeg fik noget prototoron som jeg skulle tage fra jeg blev insemineret og 3mdr frem og ja det virkede

og så er man jo helt oppe at flyve

håber at det lykkes for dig snart, det er så at vente på sådan en lille spir

Rart at høre det nok er normalt at have det sådan.. PUHHHH 15 gaaaange  Vildt.. Det kan jeg slet ikke overskue tanken om.. hihi..  Ved i hvorfor det tog så mange forsøg??? Håber det er okay jeg spørger..

Ja det er vildt frustrerende at gå og vente på.. håber vi snart er heldige og der blir gevinst

Anmeld

8. januar 2011

millesofie

Mullepigen86 skriver:

Rart at høre det nok er normalt at have det sådan.. PUHHHH 15 gaaaange  Vildt.. Det kan jeg slet ikke overskue tanken om.. hihi..  Ved i hvorfor det tog så mange forsøg??? Håber det er okay jeg spørger..

Ja det er vildt frustrerende at gå og vente på.. håber vi snart er heldige og der blir gevinst

ja de kunne ikke se hvad der var galt med mit underliv og hvor jeg ikke blev gravid så vi prøvede lidt forskelligt og lige inde de opgav sage lægen at det måske kunne skyldes at jeg manglede det hormon som gjorde at hårene i livmoderen rejste sig (der hvor ægget skal sætte sig fast) og at det var derfor at jeg ikke kom længere i min graviditet

så gang nr 15 prøvede vi så med det hormon-gel og vupti så var den der

håber ikke i skal det igennem, men hvis det bliver en lang tur for jer, så prøv at sætte fokus på noget andet og tag behandlingen som en tur til lægen, det gjorde jeg og synes det hjalp men det er hårdt for psyken men husk at tale om jeres oplevelser

Anmeld

9. januar 2011

Mullefisen2011

Fisenberg skriver:

ja de kunne ikke se hvad der var galt med mit underliv og hvor jeg ikke blev gravid så vi prøvede lidt forskelligt og lige inde de opgav sage lægen at det måske kunne skyldes at jeg manglede det hormon som gjorde at hårene i livmoderen rejste sig (der hvor ægget skal sætte sig fast) og at det var derfor at jeg ikke kom længere i min graviditet

så gang nr 15 prøvede vi så med det hormon-gel og vupti så var den der

håber ikke i skal det igennem, men hvis det bliver en lang tur for jer, så prøv at sætte fokus på noget andet og tag behandlingen som en tur til lægen, det gjorde jeg og synes det hjalp men det er hårdt for psyken men husk at tale om jeres oplevelser

Puhh er ked af at i måtte sådan en lang tur igennem.. må ha været hårdt.. Men godt at de trods alt fandt ud af hvad der var galt.. Håber ikke vi er lige så uheldige.. Men det endte jo heldigvis godt for jer..

Prøver at vænne mig til tanken men håber det snart lykkes så vi ikke skal for mange forsøg igennem, nu det også blir dyrt..

Anmeld

9. januar 2011

millesofie

Mullepigen86 skriver:

Puhh er ked af at i måtte sådan en lang tur igennem.. må ha været hårdt.. Men godt at de trods alt fandt ud af hvad der var galt.. Håber ikke vi er lige så uheldige.. Men det endte jo heldigvis godt for jer..

Prøver at vænne mig til tanken men håber det snart lykkes så vi ikke skal for mange forsøg igennem, nu det også blir dyrt..

ja det er noget være Lort det med betalingen og drøn uretfærdigt

men jeg kryser alt hvad jeg har for jer

Anmeld

9. januar 2011

Mullefisen2011

Fisenberg skriver:

ja det er noget være Lort det med betalingen og drøn uretfærdigt

men jeg kryser alt hvad jeg har for jer

Tak sødt af dig..   er hvertfald ikke gravid så må bare vente på den dumme mens..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.