Det der med potten....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.183 visninger
11 svar
0 synes godt om
5. januar 2011

Klumpe-dumpe

Ja Malucca er begyndt at komme selv og bede om at komme på potten. Hun kommer løben med potten i armene, sætter den på gulvet og tager sine bluser af, hiver sine bukser ned, og så skal jeg ellers være hurtig, med at få bleen af hende ellers bliver hun total hys

Jeg har bare ikke helt forstået, hvorfor det er hun tror man skal være splitter-hans-nøgen for at sidde der

Når hun er færdig siger, stolt "Be på" ja jeg er altså lidt stolt af hende (altså lige udover den der nøgnhed)

OG ja så kan man jo også blive vældig tørstig, når nu man sidder der og trykker  (undskyld den dårlige billedekvalitet)

Knus mig, mor til et pottebarn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

NaFe

haha..vor er hun dog skøn som hun sidder der på potten..

her duer potten slet ikke...det skal være på toilettet...i julen er vi begyndt ikke af have ble på om dagen..og det funger faktisk rigtig fint...der stadig lidt uheld men hun har rimelig styr på det... hun er faktisk helt besat a det skide toilet...hun vil med alle der ud og dukken sidder fast ude i kumme nærmest...så man skal lige tjekke inde man sætter sig...hehe...

Anmeld

5. januar 2011

otlitrom

Haha, den lille dronning! Nuij hvor er hun skøn

Anmeld

5. januar 2011

Klumpe-dumpe

haha..vor er hun dog skøn som hun sidder der på potten..

her duer potten slet ikke...det skal være på toilettet...i julen er vi begyndt ikke af have ble på om dagen..og det funger faktisk rigtig fint...der stadig lidt uheld men hun har rimelig styr på det... hun er faktisk helt besat a det skide toilet...hun vil med alle der ud og dukken sidder fast ude i kumme nærmest...så man skal lige tjekke inde man sætter sig...hehe...

Malucca vil også meget gerne på wcét, men hun falder hele tiden ned i kummen  så købte jeg sådan et børnebræt, men barnet falder stadig i   (Hun er jo rigtig tynd, så hvis hun rykker ind, så tissen kan komme ned i tønden, går det galt)

Hehe her bor der fast en badeand dernede (tror jeg hun har lært at Emma, bondepigens pige) og en dag glemte jeg det, og skyldte den ud, så wcét stoppede, så måtte jeg ringe efter en vvsér der kunne komme og redde anden

Hende Felusen er godt nok dygtig, store tøs hun er

Anmeld

5. januar 2011

Klumpe-dumpe

kitty skriver:

Haha, den lille dronning! Nuij hvor er hun skøn

Ja hun er TOSSET-skøn

Anmeld

5. januar 2011

Jules

Hihi... Så er hun da sikker på der ikke sker uheld på tøjet ;)

Men hvor er hun da dygtig allerede.... Viktor vil kun på potten over i dagplejen... Herhjemme nægter han :(

Anmeld

6. januar 2011

Lilac

Hvor er det flot!! xxx troede i lang tid også at man skulle være helt nøgen når man sad der - nu er potten ikke så interessant i disse dage, så går ikke op i det... Han må gøre som han synes og hvis det er sjovest når man er nøgen, ja, ja, så skidt med det... Det andet skal nok komme 

Anmeld

7. januar 2011

MORJESPERSEN

Kan kun sige at du har en meget skøn datter.... og sød ser hun ud som hun sidder der på sin potte

Anmeld

8. januar 2011

anna-jonas

Nøøøøj, hvor er hun altså super dygtig, hende Malut-prut.

Normalt vil interessen for potten nok komme og gå lidt, indtil hun er ca. 3 år.

Knus Mette

Anmeld

10. januar 2011

Klumpe-dumpe

Jules skriver:

Hihi... Så er hun da sikker på der ikke sker uheld på tøjet ;)

Men hvor er hun da dygtig allerede.... Viktor vil kun på potten over i dagplejen... Herhjemme nægter han :(

Malucca vil også gerne i dp. Men der er problemet bare, at den anden "store" pige, render med potten når Malucca har fyldt den op og dpérn er ved at give hende tøj på igen....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.