Allergisk reaktion??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.522 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. januar 2011

Anonym trådstarter

Jeg har før spist ekstrem meget honning melon.. men her til aften da jeg slog hul på en og spiste det hele (man er vel lækker sulten)... så er min tunges yderste spids blevet øm og brænder og ja det føles som om der ikke er noget der dækker over min tunge. Jeg har som sagt aldrig haft problemer, så kan det være en allergisk reaktion ?? - det skal lige siges jeg har ikke brændt mig eller noget som helst så det kan ik være det... men hvad tror i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

Vingummien

Mums honning melon, det er altså godt. Kan også selv nemt kværne en hel

Men tror ikke det er noget allergisk, tror det er fordi du har spist så meget, min tunge kan også gøre det hvis jeg spiser en hel nogle gange. Min kan også gøre det ved kiwi.

Så tror simpelhen bare det er pga frugten, altså ikke allergisk

Anmeld

5. januar 2011

Ni-ko-li-ne

Hmmm jeg tror ikke det er en allergisk reaktion... Men frugter såsom meloner er jo hudirriterende... Ligesom nogle grøntsager (f.eks tomat)Jeg har før haft det sådan, hvis jeg spiste meget frisk ananas

Anmeld

5. januar 2011

Anonym trådstarter

Tulipan skriver:

Mums honning melon, det er altså godt. Kan også selv nemt kværne en hel

Men tror ikke det er noget allergisk, tror det er fordi du har spist så meget, min tunge kan også gøre det hvis jeg spiser en hel nogle gange. Min kan også gøre det ved kiwi.

Så tror simpelhen bare det er pga frugten, altså ikke allergisk

årh okay, så gider jeg ik bekymre mig jeg blev bare nervøs når nu jeg har allergi i forvejen(dog ik for mad)... men meget rart at vide 

og jaaaa det er skide godt, hehe.... men skal da nok li passe på med at spise en hel så, især når jeg os har spist en halv pomelo

Anmeld

5. januar 2011

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

Hmmm jeg tror ikke det er en allergisk reaktion... Men frugter såsom meloner er jo hudirriterende... Ligesom nogle grøntsager (f.eks tomat)Jeg har før haft det sådan, hvis jeg spiste meget frisk ananas

det vidste jeg ik de var er normalt ikke så meget melon menneske, men efter jeg er blevet gravid har jeg lyst til vand/honning melon og lign ..

Anmeld

5. januar 2011

Vingummien

Anonym skriver:

årh okay, så gider jeg ik bekymre mig jeg blev bare nervøs når nu jeg har allergi i forvejen(dog ik for mad)... men meget rart at vide 

og jaaaa det er skide godt, hehe.... men skal da nok li passe på med at spise en hel så, især når jeg os har spist en halv pomelo

Haha ja, nok derfor

Havde det tit dengang jeg var gravid, spiste nemlig en hel+ hver dag

Anmeld

5. januar 2011

Anonym trådstarter

Tulipan skriver:

Haha ja, nok derfor

Havde det tit dengang jeg var gravid, spiste nemlig en hel+ hver dag

hehe så kan jeg da næsten godt regne ud hvad jeg kan forvente af mit forbrug til meloner

Anmeld

5. januar 2011

Vingummien

Anonym skriver:

hehe så kan jeg da næsten godt regne ud hvad jeg kan forvente af mit forbrug til meloner

Hehe ja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.