Er faktisk lidt skuffet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

733 visninger
13 svar
0 synes godt om
5. januar 2011

Anonym trådstarter

Går i skole, og er en bestemt som jeg snakker meget med.

For noget tid siden lånte jeg hendes usb, og det ble desværre væk for mig, ikke noget jeg er stolt af, hader når noget man låner bliver væk.

Kan stadig ikke finde det og tror jeg evt har tabt det, på vej fra min bil.

Nå, men i dag fik vi så et gratis usb stik på skolen, hun kigger så på mig og siger så: Ja så ka du vist godt lede efter mit usb stik igen

Ja undskyld, men den kommentar tager jeg lidt som om hun tror jeg lyver om at det er væk, og har beholdt det fordi jeg ikke havde et, ved ikke om det bare er mig der er nærtagen, men syntes den kommentar var lidt unfair

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

LR85

Det er svært a sige om du er nærtagende... Du blev vel såret over hendes kommentar, og det er også irriterende a få afvide hvis man er ked af hvad man har gjort.

Måske mente hun det bare som a du godt lige måtte kigge igen, da hun virkelig gerne vil have det tilbage, har du tilbudt hende a købe et nyt? Det synes jeg personligt ville være en god ide.

Anmeld

5. januar 2011

Anonym trådstarter

louiseandersen85 skriver:

Det er svært a sige om du er nærtagende... Du blev vel såret over hendes kommentar, og det er også irriterende a få afvide hvis man er ked af hvad man har gjort.

Måske mente hun det bare som a du godt lige måtte kigge igen, da hun virkelig gerne vil have det tilbage, har du tilbudt hende a købe et nyt? Det synes jeg personligt ville være en god ide.

Ja men det ville hun ik, da hun har så mange og var et hun ikke rigtig brugte alligevel

Anmeld

5. januar 2011

Ni-ko-li-ne

Jeg har det sådan, at bliver noget væk må jeg erstatte det... så jeg ville blot købe hende en ny USB

Anmeld

5. januar 2011

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

Jeg har det sådan, at bliver noget væk må jeg erstatte det... så jeg ville blot købe hende en ny USB

Vil hun ikke have

Anmeld

5. januar 2011

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

Vil hun ikke have

Så synes jeg du skal fortælle hende at du blev såret! Og hvis der bliver mere køber du hende en ny og så kan hun klappe i

Anmeld

5. januar 2011

LR85

Så synes jeg du skal spørge hende om der er noget andet hun mangler, så du kunne give hende et penalhus, lommeregner eller lign.

Anmeld

5. januar 2011

De3Guldklumper

Du kan jo også vælge at købe et til hende og sige værs´go - jeg er meget ked af det andet blev væk så her er et nyt.. I stedet for at spørge hende - og hun siger nej og så lægge den over på hende at det er hende som ikek vil modtage..

Anmeld

5. januar 2011

Anonym trådstarter

Pylle3 skriver:

Du kan jo også vælge at købe et til hende og sige værs´go - jeg er meget ked af det andet blev væk så her er et nyt.. I stedet for at spørge hende - og hun siger nej og så lægge den over på hende at det er hende som ikek vil modtage..

Føler nu heller ikke at jeg LIGGER den over på hende. Men er da naturligt at sige at man gerne vil købe et nyt når man fortæller det er væk

Anmeld

5. januar 2011

Laulund87

Ni-ko-li-ne skriver:

Så synes jeg du skal fortælle hende at du blev såret! Og hvis der bliver mere køber du hende en ny og så kan hun klappe i

Enig, længere er den vist ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.