Nu bliver jeg lidt nervøs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

304 visninger
2 svar
0 synes godt om
5. januar 2011

charme89

Heej alle..

Jeg skulle have min menstruation i mandags. Jeg testede så i mandags, og den viste en svag lyserød streg. Fik af vide at det var ligegyldigt om stregen var tydelig eller utydelig.

I går testede jeg så igen, og der var stregen en del tydeligere.

Men i dag, ville jeg teste igen - og der var stregen ligesom i mandags. Jeg drikker meget mere end jeg plejer, og tisser derfor oftere. Så mit urin er meget klart! Kan det have noget at sige?

Det skal siges, at jeg siden i går, har fået meget ømme bryster. Ret utrolig at det kan lade sig gøre på ET døgn! Og jeg har en del ligamentssmerter.

Skal til læge i morgen, men jeg er så ræd for at jeg kan være igang med at miste det?? Håber nogen har nogle kommentarer så jeg kan falde lidt til ro igen..

Mvh Charlotte.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

Happiness

Tersten kan godt være mere utydelig af at du drikker en del væske. Så tror slet ikke du skal bekymre dig Alt er sikkert som det skal være

Anmeld

5. januar 2011

Amso

Når du tester så mange dage i træk, er det helt normalt at stregen nødvendigvis ikke bliver så meget tydeligere. Jeg skulle vente over halvanden uge på min første utydelige streg, til en streg jeg ikke var i tvivl om var der.. Så du skal ikke være nervøs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.