Du tar mig... tætter på himlen yeaaaah

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.148 visninger
22 svar
0 synes godt om
5. januar 2011

TbCp

Arrgghhhh hader den sang!!!!!!! Og har bare haft den på hjernen HELE DAGEN!!!!!

Nå, håbede lidt at den ville ryge ud af min hjerne hvis jeg lige skrev det til jer.... og så kan alle i andre jo få den på hjernen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

TbCp

Hahahaha måtte lige google teksten, de synger bla.

"jeg tager dig med i alt selv hva det indebær

du god for mig ligesom ingefær"

Anmeld

5. januar 2011

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Ha ha ha!!! Jeg har lyttet meget til den i radioen, for at finde ud af om de sagde "lige som ingefær" eller "ligesom ingen før"

Anmeld

5. januar 2011

ChatH

TbCp skriver:

Fnis det er sku ikke svært at skrive sangtekster i dagens Danmark

Anmeld

5. januar 2011

oo

den kender jeg overhovedet ikke! men...nu lytter jeg så heller ikke til radio, så det er nok derfor. vi var så tåbelige at tænde for P3 en gang for 2 år siden i bilen og der hørte vi "du er smukkere end smuk og du ved det godt" med Thomas Buttenschøn...fårk! ham kan jeg ikke klare

Anmeld

5. januar 2011

Jules

Hehe... Jeg er heller ikke glad for den sukker søde sang... Men musik videoen er.... NAMME NAM 

Anmeld

5. januar 2011

otlitrom

Tjuhl skriver:

den kender jeg overhovedet ikke! men...nu lytter jeg så heller ikke til radio, så det er nok derfor. vi var så tåbelige at tænde for P3 en gang for 2 år siden i bilen og der hørte vi "du er smukkere end smuk og du ved det godt" med Thomas Buttenschøn...fårk! ham kan jeg ikke klare

Ham bliver jeg heller aldrig venner med. Men en jeg kender hører det nonstop (eller gjorde i hvert fald) og jeg var ed at gå amok. Han lyder som om han har halsbetændelse!!

Og Burhan-sangen... Den placerede sig lige i mit forkvalmede sind. Tak Tina.. Eller noget

Anmeld

5. januar 2011

oo

Søren kom for nylig hjem og var helt oppe i det røde felt fordi han havde hørt både Medina og Rasmus Seebach i radioen på vej hjem og "det var da det mest naive pismusik NOGENSINDE!"

men nu er han jo også gift med damen der mest hører feministisk musik der langer lussinger ud og selv hører han jo ikke andet end Guns og Metallica og black sabbath og så videre, så ja, Medina er godt nok noget sukkerstads i forhold til det

Anmeld

5. januar 2011

mama09

TbCp skriver:

Arrgghhhh hader den sang!!!!!!! Og har bare haft den på hjernen HELE DAGEN!!!!!

Nå, håbede lidt at den ville ryge ud af min hjerne hvis jeg lige skrev det til jer.... og så kan alle i andre jo få den på hjernen!

den er også nederen - og nu har jeg fået den på hovedet pga. din overskrift arghhhh hehe

Anmeld

5. januar 2011

TbCp

Jules skriver:

Hehe... Jeg er heller ikke glad for den sukker søde sang... Men musik videoen er.... NAMME NAM 

Nej nej nej de er så æææækle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.