AD så klamt !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

385 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. januar 2011

banaman89

Hej !

Jeg har det så dårligt med mig selv !

Igår gav jeg min lille Benjamin sin flaske og efter han havde spist cirka halvdelen , opdager jeg noget i hans flaske og tager den fra ham med det samme (han skreg med det samme efter mere) jeg får så Jakob (min forlovet) til se hva det var - han råber på mig at jeg ikke skal give ham mere at flasken for det er en larve (gul og sort én) som var i flasken !!

Mvh Anna !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

Enayia

banaman89 skriver:

Hej !

Jeg har det så dårligt med mig selv !

Igår gav jeg min lille Benjamin sin flaske og efter han havde spist cirka halvdelen , opdager jeg noget i hans flaske og tager den fra ham med det samme (han skreg med det samme efter mere) jeg får så Jakob (min forlovet) til se hva det var - han råber på mig at jeg ikke skal give ham mere at flasken for det er en larve (gul og sort én) som var i flasken !!

Mvh Anna !

Nej, det var da godt nok modbydeligt! Hvor godt i opdagede det, gad vide hvordan den er kommet deri!!! Puha!!

Anmeld

5. januar 2011

banaman89

Enayia skriver:

Nej, det var da godt nok modbydeligt! Hvor godt i opdagede det, gad vide hvordan den er kommet deri!!! Puha!!

Ja jeg aner det ikke , vi havde ikke brugt ret meget af posen og lige når vi lavet en flaske til ham lukker vi posen tæt - HVERGANG !

Anmeld

5. januar 2011

Enayia

banaman89 skriver:

Ja jeg aner det ikke , vi havde ikke brugt ret meget af posen og lige når vi lavet en flaske til ham lukker vi posen tæt - HVERGANG !

Jeg har ikke nogen erfaring med det. Jeg tror jeg ville kigge resten af det igennem og kontakte dem der laver det, for hvis det er hos dem der er kommet noget i vil jeg da mene de skal erstatte det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.