barnedåbskjole

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.972 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. januar 2011

liwsmor

hejsa.

nogen der kender hvor man kan leje eller købe barndåbskjole billigt ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

Tystys14

liwsmor skriver:

hejsa.

Min svigermor har syet nogle utroligt flotte nogen som hun har i et skab proppet med tøj, kunne prøve at høre hende hvad hun skulle have for en af dem, min lille prinsesse skal klart døbes i en af hendes.

Anmeld

5. januar 2011

liwsmor

Cho skriver:

Min svigermor har syet nogle utroligt flotte nogen som hun har i et skab proppet med tøj, kunne prøve at høre hende hvad hun skulle have for en af dem, min lille prinsesse skal klart døbes i en af hendes.

det må du gerne men min datter meget stor når hun bliver døbt , hun er 7 måneder når hun skal døbes

Anmeld

5. januar 2011

Tystys14

liwsmor skriver:

det må du gerne men min datter meget stor når hun bliver døbt , hun er 7 måneder når hun skal døbes

Prøver lige at høre hende engang.  det kan jo ikke skade, ved dog ikke hvad str hun har dem i.

Anmeld

5. januar 2011

liwsmor

Cho skriver:

Prøver lige at høre hende engang.  det kan jo ikke skade, ved dog ikke hvad str hun har dem i.

næh det gør det ikk

Anmeld

5. januar 2011

Tystys14

liwsmor skriver:

næh det gør det ikk

Har lige ringet til hende og hørt hende, hun har givet dem alle, untagen den vi skal have vores pige døbt i + den brudekjole hun har lavet, til en genbrugsbutik... altså nogle gange er hun ja undskyld mig men lidt mærkelig... hun kunne havde fået gode penge for dem... og brudekjolen ville jeg gerne havde været gift i en dag... (troede jeg også jeg havde sagt til hende)

Det beklager jeg

Anmeld

5. januar 2011

liwsmor

Cho skriver:

Har lige ringet til hende og hørt hende, hun har givet dem alle, untagen den vi skal have vores pige døbt i + den brudekjole hun har lavet, til en genbrugsbutik... altså nogle gange er hun ja undskyld mig men lidt mærkelig... hun kunne havde fået gode penge for dem... og brudekjolen ville jeg gerne havde været gift i en dag... (troede jeg også jeg havde sagt til hende)

Det beklager jeg

ja det helt iorden, det skal du ikke beklage.

ja mødre er ikke altid lige kloge

Anmeld

18. januar 2011

sarahf

liwsmor skriver:

hejsa.

jeg har en billig dåbs kjole til salg, den har kun været brugt få timer, du kan se billederi mit salgs opslag prisen kan vi snakke om hvis det er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.