Er jeg helt galt på den??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

306 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. januar 2011

Jahuu

Jeg er virkelig så dum at jeg ikke kan finde ud af hvor meget tøj jeg skal gimin søn på.

Han er 4 mdr og har indenfor kun kortærmetbody evt heldragt eller  bluse og bukser og strømper på.

Hvad har jeres børn på.

Når jeg kigger på andre børn har de både strømpebukser osv på...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

B&J

Jahuu skriver:

Jeg er virkelig så dum at jeg ikke kan finde ud af hvor meget tøj jeg skal gimin søn på.

Han er 4 mdr og har indenfor kun kortærmetbody evt heldragt eller  bluse og bukser og strømper på.

Hvad har jeres børn på.

Jeg syntes også det er super svært med det dumme tøj... her hjemme har min søn aldrig strømpebukser på men det har han ude.. men det eneste du kan gøre er af mærke på dit barn om det er holdt eller varm... for der er så stor forskeld på kroppens varme... min drengs ben er super nemme af blive kolde men kroppen på ham er død varm så er super svært

Anmeld

5. januar 2011

liwsmor

Jahuu skriver:

Hvad har jeres børn på.

nej det ville jeg ikke, his din søn ikk er kold skal han ikke have mere på syntes jeg. min datter har body kjole og strømpebukser eller body bluse sokker og bukser når hun ude har hun langarmet og uldsokker og flyverdragt da hun fryser rigtigt hurtigt

Anmeld

5. januar 2011

Jahuu

Han er altid varm i nakken derfor han ikke har mere på. sp siger det er okay at have kolde arme eller ben så længe de bare er varme o nakken.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.