jeg vælger lige at skrive som anonym da jeg ikke ved om min udlejers kone er herinde... Nå men vi bor til leje i privat udlejning og har for længe siden fået konstateret skimmelsvamp i soveværelset o.lign. også har jeg et spørgsmål.. Nu har vi fundet en anden lejlighed og grundet skimmelsvampen jeg ik kan tåle er vi nødsaget til at flytte ret så hurtigt, dvs vi har fået d. anden lejlighed pr. 15-02.2011 og står og gerne vil ud, men vi bliver holdt tilbage af udlejer da der jo er 3 mdr's opsigelse (vi har så snakket og fået råd fra kommune og LLO om at vi skal se og komme væk derfra fordi der netop er skimmelsvamp og jeg er gravid og reagere endnu mere på det nu når jeg ikke kan tage min allergi piller).. Men nu vil udlejer pga vi skal flytte så hurtigt holde vores 12000kr tilbage som vi har betalt i indskud.. Men LLO kunne ikke råde eller svare mere da vi ikke er medlem jo, og så ville jeg høre om der er nogen af jer kloge piger der ved noget om det? altså om at udlejer må holde det tilbage, for et eller andet sted så har vi fået at vide vi skal væk herfra meget hurtigt, men vi står "sømmet" fast pga udlejer ik kan give os vores penge...
kan man ikke flytte, selvom man har 3 måneders opsigelse, hurtigt når man har skimmelsvamp faktisk i hele lejligheden og udlejer ik gør noget ved det "da vi jo bor derinde" ? er det virkelig rigtigt at han kan beholde pengene ??
altså der stod i kontrakten at der var nymalet - fanm nej der var, der var nærmest knaldende gult på væggene fra tobaks røg o.lign
argh (Undskyld det blev meget rodet til sidst!)
Anmeld